Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

Vad tråkigt :( men du har ju något roligt att se fram emot :).
Ska du ha katten på foder sen igen?

Jaaa, det får bli en tur norröver någon gång i sommar. :)

Zarro: Nej, jag tror inte det. Åtminstone inte om jag bor kvar som jag gör nu, det är för litet för honom. Det får bli egen katt i framtiden. :)

Du får njuta fullt ut av semestern och ta igen kattklappandet på mina djur i höst :D

Ok vad synd :(. Jag kommer ev söka en fodervärd till en utav mina tilltänkta kattungar men då måste man vara beredd på att jag ska ha två kullar och sen får man gärna ta en kull själv om man vill.

Haha, åh, JA! Håller tummarna för att du kommer in och hittar kattlämpligare lägenhet än min. :D

Zarro: Låter ju som ett vettigt upplägg. :)

Addan: Haha. Ungefär som jag då, när jag och Killaloe (och eventuellt lite hennes sambo...) vann ett quiz härförleden. Jag kunde nog också typ en fråga, sedan fick jag njuta av (=dricka upp) vinsten. :D

Ja lägenhet.. det är jag nervös över kan jag lova!
Men eftersom jag kan tänka mig att bo en liten bit ifrån så känns det som att det inte borde vara helt omöjligt. Min backupplan är väl att tvinga mig in hos mamma/mormor+morfar om jag inte hittar något till en början, och då blir det pendlingstid som heter duga. Sisådär 4 timmar om dagen. Så ja, allt som ligger närmre är intressant :D

Som sagt: Om jag blir ledig och hästlös länge nog... :) :)

cili: Alltså, jag är absolut ingen expert på ämnet men jag tror att om du inte är så noga med läge och kan tänka dig att flytta runt lite så är det inga problem! Det löser sig ju alltid på något vänster.

Hur gick provet?

Ja att flytta runt är inga större problem, så länge jag kan hitta nån som kan hjälpa till :D

Det gick väl helt okej. Hade hoppats på bättre resultat i ena mattedelen dock, den gick inte bra alls. Men jag tror att jag kommer upp i 1,5 i alla fall

Hoppas att det löser sig för dig med lägenhet. Borde nog inte vara några problem att få tag på någon en liten bit utanför.

Lorden: Tänkte om du var intresserad men kom ju på att du inte har så stort.

Har jag kunnat bo utanför Uppsala i fyra år så ska jag nog klara att bo utanför Göteborg också :D
Så länge det finns bra förbindelser med kollektivtrafiken så är jag nöjd :)

Men det är ju skitsvåra frågor på såna quiz!

KL

Igår var det dags att gå ut med jobbet, blev en sen kväll som slutade med att jag tog sista bussen hem! Idag har jag ont i benen efter träningen som var på dagen igår, så pålle får en extra vilodag, mina ben pallar inte att rida! :o

I fredags speciellt, var det ju riktigt svåra frågor! Och klart du bidrog, vi var ju bara två poäng från förlust... ;) Kul var det i alla fall! Och härligt att det blev en bra kväll igår!

Det hade vi med, En skam var asbra, skrattade så jag grät bitvis. :p Sen blev vi bjudna på taxi in till stan av två killar som vi stötte på vid busshållplatsen och hamnade på samma ställe sen så ölen blev också billig... Himla kul kväll! :D Inte för att det blev billigt alltså, utan för att de var himla trevliga och showen var bra. ;)

Lården: Åh, tråkigt med katten. :( Men som sagt, resan!! :love:

Haha, ja det är sant!

Kul att eran kväll blev lyckad också, synd att vi inte lyckades mötas upp bara! Vi fick också en billig kväll, tack vare bartendern :D

Alltså, om man inte är kattallergiker eller kinkig med privatlivet så har vi alltid en soffa som går att abonnera på en period om det behövs innan eller mellan boenden :) enda kravet är väl att man är rumsren och hyfsat trevlig :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 905
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 415
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 778
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka