Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ok vad synd . Jag kommer ev söka en fodervärd till en utav mina tilltänkta kattungar men då måste man vara beredd på att jag ska ha två kullar och sen får man gärna ta en kull själv om man vill.
Haha, åh, JA! Håller tummarna för att du kommer in och hittar kattlämpligare lägenhet än min.
Zarro: Låter ju som ett vettigt upplägg.
Addan: Haha. Ungefär som jag då, när jag och Killaloe (och eventuellt lite hennes sambo...) vann ett quiz härförleden. Jag kunde nog också typ en fråga, sedan fick jag njuta av (=dricka upp) vinsten.
Ja lägenhet.. det är jag nervös över kan jag lova!
Men eftersom jag kan tänka mig att bo en liten bit ifrån så känns det som att det inte borde vara helt omöjligt. Min backupplan är väl att tvinga mig in hos mamma/mormor+morfar om jag inte hittar något till en början, och då blir det pendlingstid som heter duga. Sisådär 4 timmar om dagen. Så ja, allt som ligger närmre är intressant
Som sagt: Om jag blir ledig och hästlös länge nog...
cili: Alltså, jag är absolut ingen expert på ämnet men jag tror att om du inte är så noga med läge och kan tänka dig att flytta runt lite så är det inga problem! Det löser sig ju alltid på något vänster.
Ja att flytta runt är inga större problem, så länge jag kan hitta nån som kan hjälpa till
Det gick väl helt okej. Hade hoppats på bättre resultat i ena mattedelen dock, den gick inte bra alls. Men jag tror att jag kommer upp i 1,5 i alla fall
Har jag kunnat bo utanför Uppsala i fyra år så ska jag nog klara att bo utanför Göteborg också
Så länge det finns bra förbindelser med kollektivtrafiken så är jag nöjd
Igår var det dags att gå ut med jobbet, blev en sen kväll som slutade med att jag tog sista bussen hem! Idag har jag ont i benen efter träningen som var på dagen igår, så pålle får en extra vilodag, mina ben pallar inte att rida!
I fredags speciellt, var det ju riktigt svåra frågor! Och klart du bidrog, vi var ju bara två poäng från förlust... Kul var det i alla fall! Och härligt att det blev en bra kväll igår!
Det hade vi med, En skam var asbra, skrattade så jag grät bitvis. Sen blev vi bjudna på taxi in till stan av två killar som vi stötte på vid busshållplatsen och hamnade på samma ställe sen så ölen blev också billig... Himla kul kväll! Inte för att det blev billigt alltså, utan för att de var himla trevliga och showen var bra.
Lården: Åh, tråkigt med katten. Men som sagt, resan!!
Alltså, om man inte är kattallergiker eller kinkig med privatlivet så har vi alltid en soffa som går att abonnera på en period om det behövs innan eller mellan boenden enda kravet är väl att man är rumsren och hyfsat trevlig
Hundavel & Ras
Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever!
Vi har haft hundar i...
Kropp & Själ
Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
Trädgård & Växter Sa har sager Videdal:
"Det var en gång standard för Videdals fastigheter att de hade sina sopkärlsrum (betongbrunnskar) nedgrävda i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.