Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh, men i Göteborg har du ju en hel hög som hänger i den här tråden! Vad ska du läsa?
Jag följer SHL-slutspelet. Speciellt när Färjestad är i final, även om vinstchansen är väldigt liten i år.![]()
Jag bor inte där, men nog borde det gå att dra ihop dem på nåt om du vill.Oh, spännande! Har ni typ... aktiviteter?
Har sökt in till kognitionsvetenskap, borde komma in, men är nojjig att antagningskraven ska skjuta i höjden jämfört med förra året med så många fler som sökte i år...
Sen sökte jag Digital design och Innovation i Halmstad i andrahand.
Haha, ptja, lika bra som att ligga och titta på Six Feet Under antar jag.![]()
Jag bor inte där, men nog borde det gå att dra ihop dem på nåt om du vill.Cili kommer ju troligtvis flytta dit snart också för att plugga och vill träffa folk så det borde inte vara omöjligt.
Vad innebär kognitionsvetenskap?
Oh, spännande! Har ni typ... aktiviteter?
Har sökt in till kognitionsvetenskap, borde komma in, men är nojjig att antagningskraven ska skjuta i höjden jämfört med förra året med så många fler som sökte i år...
Sen sökte jag Digital design och Innovation i Halmstad i andrahand.
Haha, ptja, lika bra som att ligga och titta på Six Feet Under antar jag.![]()
Har ni några planer för helgen? Gå påskkärring? Äta godis? Flyga till Blåkulla? Eller nåt mindre roligt?![]()
Har ni några planer för helgen? Gå påskkärring? Äta godis? Flyga till Blåkulla? Eller nåt mindre roligt?![]()
Åh, just ja, kul!Jag ska på dubbelkalas imorgon, sen åker jag iväg med jobbet på måndag, så söndag måste jag packa!
Här en en av de som bor i göteborg! Vi hänger ibland, lite för sällan, men svårt att få ihop
Jag flyttar dock till norrland om en dryg vecka![]()
jag kommer tillbaka igen, bara ett vick, så finns säkert tillfällen i framtidenHaha, men åh! När jag flyttar ner så flyttar du upp, det var väl dålig timing? ^^
Jag nojjar sönder över en Gbgflytt. Kan man inte bara få antagningsbeskedet direkt?
Och gällande dejtingsidorna så japp, gubbar kommer höra av sig. Mer än en gång.
jag kommer tillbaka igen, bara ett vick, så finns säkert tillfällen i framtiden![]()