Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ni några planer för helgen? Gå påskkärring? Äta godis? Flyga till Blåkulla? Eller nåt mindre roligt? :p

Åh, jag visste inte ens att det fanns en sån här tråd!
Nybliven singel sen 3 veckor, låååång historia kort: You can't trust a serial cheater. Tydligen (enligt vad han sa till den senaste bruden) så har han och jag "glidit ifrån varandra under en längre tid", fast vi planerade att flytta ihop i höst...

Nu flyttar jag själv! Tjoho! Typ tusen gånger lättare att hitta bostad i alla fall.

Jag reggade mig häromdagen för första gången i mitt liv på en dejtingsida... skriver klart och tydligt att jag söker vänskap och inom vilken ålderspann... Trodde ärligt talat folk skulle respektera sånt mer? Blir lika bedrövad varje gång Bengt 57 skriver till mig. :eek: <--- ÄLSKAR denna nya smiley! :D
Men vissa verkar helt klart intressanta för vidare umgänge efter flytten! :up:

Hedinn: Jag ska nog mest äta godis... ska nog ner till huvudstaden nästa helg och leka av mig lite, om vädret är fint nog för tuffsarna att stå ute på nätterna. Vad ska du göra? ^^

@CaisaLundblad Åh, tråkigt att höra! Men bättre att det kom nu än efter ni flyttat ihop... Ska du flytta till nån annan ort eller bara till annat boende?

Haha det går nog att hitta de flesta typer på dejtingsidor... Det är ju några här som hittat rätt där, men de har nog fått sålla rätt hårt innan tror jag. ;) Men det kan nog vara kul sysselsättning om inte annat, träffa lite nytt folk!

Jag har ytterst lite planerat än så länge. Blir väl typ att plugga det jag inte fick gjort när jag var sjuk och kolla på hockey, i princip.

Haha, ja det är sant. Ska förhoppningsvis flytta ganska långt, typ till götet om jag kommer in på mitt förstahandsval... :D

Jo, det verkar som det. I början hann jag liksom inte svara på alla mail jag fick, kände mig som en hemsk människa. Efter några dagar känner jag mig som en lite mindre hemsk människa... Har insett att man inte måste svara alla... heh...
Ja, men planen var ju just att kanske få lite vänliga kontakter på den nya orten INNAN jag flyttade ner. ;) (helt inställd på att komma in)

Ahh, ja, våran ständiga älskare plugget ja. ^^ Den ska jag nog kanske ägna lite tid åt med. Inte för att jag måste, men för att jag har så lite annat att göra. ;) Hockey ser jag bara på om någon betalar mig för det, dock! :D

Oh, men i Göteborg har du ju en hel hög som hänger i den här tråden! Vad ska du läsa?

Jag följer SHL-slutspelet. Speciellt när Färjestad är i final, även om vinstchansen är väldigt liten i år. :p

Oh, men i Göteborg har du ju en hel hög som hänger i den här tråden! Vad ska du läsa?

Jag följer SHL-slutspelet. Speciellt när Färjestad är i final, även om vinstchansen är väldigt liten i år. :p

Oh, spännande! Har ni typ... aktiviteter? :D
Har sökt in till kognitionsvetenskap, borde komma in, men är nojjig att antagningskraven ska skjuta i höjden jämfört med förra året med så många fler som sökte i år... :nailbiting:
Sen sökte jag Digital design och Innovation i Halmstad i andrahand. :p

Haha, ptja, lika bra som att ligga och titta på Six Feet Under antar jag. ;)

Har sökt in till kognitionsvetenskap, borde komma in, men är nojjig att antagningskraven ska skjuta i höjden jämfört med förra året med så många fler som sökte i år... :nailbiting:

Jag bor inte där, men nog borde det gå att dra ihop dem på nåt om du vill. ;) Cili kommer ju troligtvis flytta dit snart också för att plugga och vill träffa folk så det borde inte vara omöjligt. :)

Vad innebär kognitionsvetenskap?

Jag bor inte där, men nog borde det gå att dra ihop dem på nåt om du vill. ;) Cili kommer ju troligtvis flytta dit snart också för att plugga och vill träffa folk så det borde inte vara omöjligt. :)

Vad innebär kognitionsvetenskap?

Men awesome, då löser det sig ju. ^^

Ehm... Lite svårt att förklara... Lite humanoira, lite IT, lite Lingvistik... typisch? Det är ett väldigt brett område. :p

Här en en av de som bor i göteborg! Vi hänger ibland, lite för sällan, men svårt att få ihop ;)
Jag flyttar dock till norrland om en dryg vecka :angel:

Jag nojjar sönder över en Gbgflytt. Kan man inte bara få antagningsbeskedet direkt? :D

Och gällande dejtingsidorna så japp, gubbar kommer höra av sig. Mer än en gång.

Har ni några planer för helgen? Gå påskkärring? Äta godis? Flyga till Blåkulla? Eller nåt mindre roligt? :p

Imorgon blir det GeKås med en jobbkompis, lördag 30årsmiddag för kusinen, och sen allmänt fix inför flytten :) Allmänt lagom mycket att göra ;)

---

Har för övrigt haft en fantastisk kväll i stallet :) Red markarbete i min nya grymma grupp :D Först på en häst jag egentligen inte skulle haft, men som var grymt att få lite revansch på! Ingen stjärna i hoppningen men fick en väldigt bra känsla! Sen fick jag rida igen en timma senare på en häst jag aldrig ridit, men både velat och inte velat testa :p Gick asbra! Där kan man snacka om stjärna i hoppningen! :bump:

@Ceta Kul att ridningen gick bra! Har du tänkt hitta någon ridskola eller så efter flytten eller pausar du ridningen ett tag?

@Hedinn Det finns en ridskola däruppe, så tänkte väl kolla om det finns nån chans att rida. Skulle väl helst vara i stallet mer än en gång i veckan, rider ju bara en gång som det är nu men är hos mina hästar varje dag... Så tänkte kanske om man kan hyra en ridskolehäst eller bli medryttare på privat. Vet inte alls hur det är upplagt där, men tänker att det kan bli ett bra ställe att lära känna nytt folk :)

Jag nojjar sönder över en Gbgflytt. Kan man inte bara få antagningsbeskedet direkt? :D

Och gällande dejtingsidorna så japp, gubbar kommer höra av sig. Mer än en gång.

Nja, jag blir klar med mina sista kompletterande betyg sista Maj, jag vill gärna hinna skicka in dem innan de bestämmer om jag kommer in eller inte... :angel: Men förstår hur du känner, jag skulle också vilja veta NU! :mad:

Jo, har märkt det... Men det verkar finnas helt ok folk där med, så hoppas hitta några att hitta på nåt med ibland. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 905
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 415
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 778
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka