Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

Tack! :love: Vet du, jag känner lite samma. Och just nu är jag så förbenat trött på båda mina jobb, på rekryteringsmyndigheten och på att vara hästlös så nu behöver jag komma bort ett tag.

oooh då ska jag stalka dig lite extra på fb framöver! instagram?

Hedinn: hette från början ciliegia (italienska för körsbär), men det kunde ingen stava till så jag kapade det en bit :D

Det känner du helt rätt i, anser jag! Att komma bort ett tag kan göra ganska mycket för ens välmående. :)

Ahaa, så det är ett halvt, italienskt körsbär helt enkelt! :D I like it!

Jajemän! Kan PMa mitt nick där. :)

Heddis: Men eller hur? Hoppas på att komma tillbaka med nya krafter och nån slags uppenbarelse om alternativ bana i livet. Typ. :D

Vet du vad du ska göra i höst?

Nej, jag hade lite planer men de ser ut att skrotas totalt så nu vette tusan faktiskt.

Tråkigt! Har du panik eller känner du att det löser sig på nåt vänster? Jag har lite panik. Så inget nytt under solen, mao.

Seriöst. Det är fredag. Klockan är 21. Jag vill bara gå och lägga mig.
Men jag är leeedig imorgon = kan sova hur länge jag vill och behöver inte gå upp kl 4:50 för att hinna till något jobb.
Ilandsproblem.

Jag hoppas att det löser sig på nåt vänster, jag får helt enkelt se till att det gör det! Men ja, jag hade lite panik när jag fick reda på det, för helt plötsligt kan jag inte ta det så lugnt och laid back som jag räknat med utan måste faktiskt lösa saker och ting, snart.

Haha då är vi två! :D Men jag tänkte försöka hålla mig vaken till 23 åtminstone, och hoppas att jag får sova inatt.

HALLÅ JAG TÄNKTE PÅ DIG EN MASSA IDAG FÖR JAG ÄR SÅ AVIIIIS!!!

Världens bästa Hedinn ( :love: ): vi ska bort tillsammans... DUBAI BABY!!!

Då får vi hålla varandra vakna helt enkelt. Bara för att. Som två tjuriga ungar. Blir fint det!

Surt. Jag måste söka nån utbildning, typ nu, om min plan ska hålla. Men har inte en jäkla aning om vad.

cili: Jag SKA upp och jobba imorgon men sitter och är för pigg för att sova. Måste försöka snart trots allt. Wäh. Lika mycket i-landsproblem.

Gris: Jag ska lägga upp en massa bilder och uppdateringar seulment pour toi, min vän! Fint att höra att jag finns i dina tankar. ;) :love:

Ja, jag har precis gjort mig en stoooor kopp te och väntar på att det där nya humorprogrammet (nånting med Sverige) ska börja.

När börjar du imorgon? Dvs måste du sova genast, eller kan du vara uppe en stund till? Det avgör graden av ilandsproblem, och är ett viktigt ämne att avhandla.

Hedinn: Humorprogram låter lovande. Kanal?
Apropå te, det får nog bli en varma koppen sparris här. Perfekt varm-dryck-på-kvällen-grej!

Du är väldigt patriotisk i din humorsmak! :D

Alltså, plan var kanske att ta i. Men plugga nåt program, jobba kvar på hemtjänsten/mässan ett par pass/vecka och ta hem foderhäst. Känner att en viktig nyckel för att jag ska må bra är stabilitet. Jag är glad att jag har gjort det här året, för utan det hade resan aldrig varit möjlig, men jag orkar inte ett år till. Jag behöver struktur och tryggheten i att veta ungefär vad jag ska göra nästa vecka. Och angående häst, tja. Jag börjar inse att det är helt tokigt, men precis vad jag vill just nu. Jag märkte sådan enorm skillnad på mig själv och folk i min närhet lade märke till det också under tiden jag hade fröken röd i vintras. Jag trivs så otroligt bra i det stallet jag är i nu och jag är för första gången på flera år inte stressad utan lugn och helt tillfreds när jag är där.
Har även lite planer angående min boendesituation som jag inte vill ta här som vore helt fantastiskt om det blev verklighet!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 905
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 416
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 778
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka