Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

Vad snällt! :D Det kan dock innebära att jag blir lite sen, men jag får snabba mig så mycket jag kan helt enkelt!

Det börjar ju kl 18 och vi är där innan och tar plats (kanske får vara lite tidigare än förra gången så man slipper sitta i Röda rummet...). Så komsi komsi! Blir skitnajs. :)

heddan, du fick komplimanger för din insats på förra quizet. :D

Och HÖRRNI!

Nu har jag vatten vid torpet!! :banana: Ingen pump än, den kommer om någon vecka, och vi måste fixa ett jordat eluttag om vi vill kunna använda pumpen innan vattnet dras in i huset i sommar... Men ändå! :D Ganska imponerad av att det bara tog cirkus sex timmar att montera, borra 100 meter i berg och demontera allt. Bäst av allt var att man själv slapp lyfta ett enda finger. Har istället satt upp reparationstapet i halva sovrummet. Det tar sig!

Jaså, från vem? :D

Hur tidigt bör man vara där för att få bra platser? Tänker främst på om jag behöver ta ett tidigare tåg än senast, haha. :p

Nej det behöver du inte, vi härjade ju runt och var där ganska sent men vi kan satsa på att vara där vid fem, det borde duga. :) Vet inte varför det var så mycket folk sist.

Ja, till fem kommer jag inte hinna, jag jobbar till fem nästa vecka så. Men stallet bör ta ca 20 minuter bara, så jag är där runt 18 iaf!

Det räcker ju, om jag och Chili är där tidigare och tar bord. :)

Ja precis! Jag får ju bilen med mig också, men då kan jag ju köra hem er om ni inte har bil så behöver ni inte ordna skjuts!

Meeh, öl då?

(Nu kände jag mig helt plötsligt som en sån där dålig person i kakreklamen)

Jag veeeet! Men om jag ska kunna dricka öl så måste jag hem och lämna bilen mellan och då är jag inte där innan 18.30-19, det känns lite surt!

Åh. Känner du ingen snäll människa som kan köra hem bilen åt dig? :p

Tyvärr inte till den sidan stan! Hade jag bott på andra sidan kunde jag lämnat av bilen på vägen från stallet, men det funkar inte nu. Så jag får köra på er istället :D

Hej
Jag har inte varit här på ett tag..
Har haft så mycket tankar i mitt huvud plus jobbar mycket just nu. Har hela tiden tänkt att jag ska börja plugga i höst men insett att jag måste ta tag i mitt körkort samt verkligen försöka mig på den hemska kursen matte b. Ev söker jag någon rolig och bra kurs till hösten. Känns inte så jätte kul att veta att man kommer vara kvar på detta jobbet ett bra tag till men. .

Hedinn: Köpte du hästen?:)

Mirre:Härligt att läsa att du är kär :).

Ja, det ska bli kul! Förvarnar redan nu att jag lär vara trött och lite virrig, är mycket på jobbet nu (igen)!

Haha äh, virriga människor passar bra in. ;)

Zarro: Nej, det gjorde jag inte.

Dåligt med fart här tycker jag... Vad gör alla? Inga nya dejter eller andra påhitt för nån? :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 905
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 416
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 778
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka