Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

Börjar 9 men har en bit att pendla eftersom jag och herr katt befinner oss hos min mamma just nu. Så jag räknar med att behöva gå upp senast 7. Med andra ord sova rätt snart. :(

Hahaha visst är jag? ;)

Ah, men det låter ju bra. Häst tror jag är ett ganska bra alternativ för dig, faktiskt. Går det så är det nog värt det, även om det blir tight ekonomiskt. Det har jag själv erfarenhet av, så. :)

7!! Rena sovmorgonen!
Kan kontra med att jag går upp 4:50 på mina jobbdagar numera, för att jobba 12h-pass.

Känns det bättre då? ;)

Hedinn: Kollar för fullt!

Tight blir det, helt klart. Men som sagt, jag tror att det väger upp. Och det är ju fördelen med att börja med en på foder, att man kan lämna tillbaka om man märker att det absolut inte går. Jag tror att det går. Boendet spelar viss roll i det hela också. :)

cili: Haha. Nej, det hjälper mig inte så värst mycket faktiskt. Jag kommer ju vara lika trött ändå. :p

Nejdå. Tänk på barnen i afrika, dom har det sämre (så ät upp din mat, sov gott i sängen och var glad över att du har ett jobb, eller nåt annat lika fantastiskt peppande).

Gå och lägg dig!

Haha. Det där universalsvaret som funkar jämt! :D

Jag skaaaa. Eller jag ligger redan i sängen. Nu ska jag bara koppla bort också.

Jag har vaknat av mig själv vid sju hela veckan, ska jag skicka lite vakna-pulver eller vad det nu är som gör det? Det är ju så illa att jag till och med vaknade vid åtta i söndags, efter inflyttningsfesten. Var upp vid halv nio första gången efter att ha misslyckats med att somna om, hämtade lite vatten och sådär, gick tillbaka till sängen men gav upp nio och gick upp. Det var först senare jag kom på att jag faktiskt inte kom i säng förrän vid fyra den natten, så jag borde verkligen inte ha varit såpass pigg som jag var då...

Universalsvar är alltid bra att ha i bakfickan!
"Ska jag äta ute idag?"
"Tänk på barnen i afrika!"
"Ja då ska jag ut och äta, så jag utnyttjar att jag bor i ett i-land och tjänar pengar så jag har råd / Nej då ska jag låta bli för dom stackarna har det så hemskt, så varför ska jag leva i välfärd *skänker pengar till fattiga områden*"

Jobbar du på TUR? Kanske ses isåfall (eftersom det alltid är så väldigt lite folk på mässan menar jag :angel: ).

Jappemän! Ja, men det är inte helt omöjligt ju! Jag är ju så att säga koncentrerad till entréerna, så jag är inte svår att leta reda på om man vill. :D

kl

Har igång nyhetsmorgon i bakgrunden och jag bara älskar han som lagar mat där idag. Han är så himla positiv, glad och allt är "jätte, jättegott!!" hela tiden :rofl: Och så pratar han svenska med irländsk brytning, hur gulligt som helst.
"Men den smakar.... HELT GOTT!!"
Jag vill också vara och låta sådär när jag lagar mat. Det vore helfestligt!

Haha låter härligt. Hur länge fick du sova?

Alltså jag älskar att dagens Disneydags visar gamla serier. :love:

Från 22:30 till 6:25, hyfsat exakt.
Fattar inte riktigt vad som hänt, jag som kunde sova till 10/11 utan minsta lilla problem förut. Nu blir det *DING* klarvaken jättetidigt...
Men jag har hunnit ta en härlig promenad ute i solen, tränat lite inne, fixat frukost, ätit frukost med ena katten på bordet (hon får vara där så länge hon låter bli min mat) och nu är jag parkerad i soffan.
Jag och fröken katt har studerat tjusiga fåglar utanför fönstret. Det är ett gäng blåmesar som håller till där ute. Och en ekorre!!

Dom gamla serierna är bäst!

Barnprogrammen var mycket bättre förr.
Vad mysigt och ha fåglar och ekorrar utanför fönstret sådär.

Inte skrivit här på ett tag, men måste ju uppdatera lite.
Mirre is in LOVE! :love:
Nåt så vansinnigt! :p

Vi har haft ett förhållande förut, som tog slut väldigt hastigt pga ett stort missförstånd, dålig kommunikation oss emellan och att andra lade sig i.
Men han har alltid funnits där, alltid ställt upp vad det än gällt, alltid lyssnat och stöttat när det behövts. Vi gjorde dumma grejer mot varandra båda två, men nu har vi kunnat prata om det och det visade sig vara ett stort missförstånd.

De här fyra åren jag och M var tillsammans har han hela tiden funnits i bakgrunden och mer eller mindre bara väntat. Han har aldrig släppt mig och jag väl egentligen inte släppt honom heller, bara försökt intala mig att det inte är så. Att det var exet jag ville ha och att P och jag var ett avslutat kapitel. Men det har hela tiden funnits en känsla av att jag väntat på något, att något fattats. Nu vet jag varför, det har varit P som fattats. :love:
Nu har allt liksom fallit på plats och det känns så himla bra!

Vad härligt, Mirre! :)

KL
Fått en leverans med linsvätska, teer och smink från Singapore, mycket gulliga grannar jag har som tar med sånt! :love: Fick dessutom en påse hembakade bullar på "köpet" (de kom dock inte från Singapore, som tur var). Strålande sol på det, lite planer för framtiden och snart En skam för Sverige med Chili så känns livet faktiskt riktigt bra för tillfället! Nu är det bara en massage som saknas, fy f** vilka vansinniga muskelknutar jag har i axlar och rygg. :(

Blir det quiz på fredagen också kanske? I så fall är jag ganska sugen på att haka på!

Mirre: Härligt! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 905
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 416
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 778
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka