Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

Då tror jag absolut att du fixar det! :) Heja, heja!

Heddan: Hej! Jodå, det är bra! Jag åker till usa om 2,5 veckor. :bump:
Utöver det har jag avverkat magsjuka och lite identitetskris den senaste veckan, såatteh. :D

Hur är det mer er?

Jag hoppas verkligen att det ska gå vägen! Då kommer jag till Gbg och då måste ni ta hand om mig. Typ. (Ärligt talat så klarar jag mig nog fint på egen hand, men det är inte alls lika roligt)

Magsjuka, fy fan!

Men du verkar högst gullig, så det verkar som ett ganska roligt uppdrag att ta hand om dig. :)

Ja. Det var vidrigt. Jag har inte haft riktig magsjuka på, tja, 10 år kanske? Det var INTE ett trevligt återseende.

Oh, härligt! Men fy för magsjuka! Jag som tycker synd om mig själv för huvudvärk och halsont, ska genast sluta med det. :p

Men jo, det är allt bra här annars. Var på intressant inflyttningsfest i helgen med Chili, och nu är det ju inte så långt kvar till En skam för Sverige! :D

Jag tycker vi tar och skrattar magsjukan rakt i ansiktet. Må den aldrig komma tillbaka!

Men kul med USA! :D Hur pepp är du?

Äsch, jag är ju frisk igen ju. Det är väl typ den enda fördelen med magsjuka, att det ofta går över fort.

Och åh, avundsjuk på både inflyttningsfest hos Chili och En skam! Ni har så mycket härligt ihop ni två! ;)

Klart vi ska quizza! Det var kul! :D

Och ja, såklart du ska leta flyttbara göteborgare. Jag menar, du har ett torp att locka med, hur många har det, liksom?

Gullig vettefan, men jag ska göra mitt bästa!

Skönt att slippa den i tio år i alla fall. Nu får vi hoppas att det dröjer minst 10 år till innan den är tillbaka!

Inflyttningsfesten var inte hos Chili, det var hos en kompis till Chili här i Karlstad. Tror aldrig jag sett så mycket blandat folk i samma lägenhet förut. :D Men ja, vi har sjukt roligt ihop, du borde vara med nån gång. ;)

SÅ JÄVLA PEPP!!!!

Har bildgooglat Key West och Grand Canyon hela dagen idag. Blev ännu mer pepp. Alltså det är helt sjukt, jag håller typ på att gå av på mitten.

Health-Insurance-Key-West-Florida.jpg

keys-islands.jpg

a-grand_canyon_sunrise-1538589.jpg

Jag tycker allt att du och Chili får pallra er till Gbg i höst. Åtminstone för en helgvisit. Tänk så spännande med cili och Chili på samma ställe, jäkla tur att våra riktiga namn inte är så lika ;)

Amen to that!

Heddan: Ah! Ja, men det vill jag gärna! Och framförallt så vill jag att vi drar ihop Göteborgsträff då ni pallrar er hit båda två. :)

Wow! Hur länge ska du vara borta? Ja, jag har säkert frågat det flera gånger tidigare, men minnet är bra men kort, du vet...

Cili: Ja, det borde vi försöka med, faktiskt. Himla tur säger jag med, håller på att bli smått galen varje gång jag ska skriva Cili och min padda bara "Eh näe, du vill faktiskt skriva Chili" :grin:

NEJ DET VILL JAG INTE!!! :banghead:

Haha! Det är flera som skriver chili även till mig, så jag brukar läsa allt som är riktat till henne också så jag inte missar något :p

Lorden: Men fyy vad härligt det där ser ut!! Hoppas att du får en toppensemester där borta. Och egna bilder är obligatoriska, det förstår du va?

Tack! Ja, självklart! Ska försöka slänga in lite uppdateringar här (som om jag skulle kunna hålla mig borta från Buke, vem försöker jag lura...) men om inte annat kommer't på FB. :)

Det är förståeligt, framför allt om de har Apple-produkter. ;) Var kommer ditt användarnamn från?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 905
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 416
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 778
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka