Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

Jag har förresten en fråga till sleepan;

Prinsess eller choklad? Eller något annat?

Ja jag vet! Värdelöst att råka hitta en här uppe. Har skickat in ansökan till högskolan, med gbg som förstahandsalternativ, och den tänker jag inte ändra på!

Men Göteborg kan aldrig få för många trevliga killar, så ta med honom du! Det får du vår fulla välsignelse till!

Rent spontant, choklad. :D

Er kväll låter för övrigt mycket mycket fin!! :)

Vår kväll blev plötsligt inte alls som vi tänkt oss, på gott och ont. Gott för att vi fick köpa biljetter till Rock of Ages jäkligt billigt. Och ont för att syrran är sjuk så att hon och hennes man inte kan gå :(

Usch, hoppas att hon kryar på sig. Och att ni har trevligt ikväll!

(Choklad var för övrigt rätt svar... om jag får säga mitt :angel: )

Stort tack för förtroendet! Och är han inte mobil så är han inte värd att ha som mer än ett temporärt sällskap. Visst är det så?

Alltså baserat på utbudet på HP så har ju göteborg de snyggaste killarna!! Så inga dumheter nu. Bara knäppa killar från Uppsala som skrivit till mig. Däremot varje gång jag ser nån som verkar se trevlig ut, ja då bor han alltid i götet. Så det så! *ser bestämd ut*

:D

Den här är inte från hp! Den är på riktigt :D :bump:

Och ja, baserat på hp finns snyggaste killarna i Gbg eller i Skåne. Känns lovande inför eventuell göteborgsflytt (här tas inte ut några segrar i förskott)

Ja jag visste inte var du hittat honom, bara påpekar att denna ytterst empiriska undersökning helt klart favoriserar Göteborg. ;)

Vi konstaterade ju nyss att bra killar ska vara flyttbara, det är väl bara att du raggar på flyttbara, snygga, göteborgare? :D

Och jag håller med dig!
Håller med Hedinn också. Flyttbara killar är bra killar, annars kan det vara ;)

Tidigare har det varit mellan 1,4 och 1,35 som krävts. Jag har 1,4. Ska skriva igen nu i april och hoppas kunna höja mig ytterligare

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 905
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 416
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 778
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka