Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

Hon skrev på kattsidan igår, och DÄR nämner hon flytt! Men vi är tydligen inte värda att få veta nåt. :mad:

Jaa, 150 mil norrut, det är ju inte direkt flytt till grannkommunen... Så jag vill veta vad detta handlar om!

(En liten fågel som för övrigt redan saknar Ceta innan hon flyttat hoppar in och viskar att det inte är permanent åtminstone)

Permanent, schmermanent... förstår hon inte att det måste GODKÄNNAS?! Jag menar, klart att Sleepan kunde få hålla till i Växjö lite längre än önskat för att säkra framtida karriär och så :angel: men 150 mil...

Hon skrev på kattsidan igår, och DÄR nämner hon flytt! Men vi är tydligen inte värda att få veta nåt. :mad:
+resten!

Hej på er! En liten fågel viskade att ni saknade mig...
Läser i tråden dagligen kan tilläggas, men tappade liksom lusten senast jag skrev då det handlade om att jag mått dåligt och fick inte ett enda svar. Blev lite frustrerad då, då jag ibland ser ganska tydliga mönster vilka och vems inlägg det svaras på.. Förstår att det antagligen bara gått alla förbi, tror ändå så mycket på er omtanke, och man inte kan läsa och svara på allt här inne, vet själv att jag missat viktiga saker jag med, men så kände jag iaf..

Men nog om det, jag har fått ett jobb inom mitt eget område i Norrbotten :D Är jätteglad! :banana: Flyttar i april! Ett vikariat till att börja med, går ut i årsskiftet 14/15... Skall bli jättekul!

Hej Ceta! Först och främst, vad tråkigt att du mått dåligt. Jag hoppas att du mår bättre nu, och även om jag är dålig på att svara här så finns jag på andra ställen om du vill prata!

Sen, GRATTIS! Vad roligt! Fast tråkigt att du flyttar men jag förstår att du gör det! Hoppas att du kommer trivas bra och att jobbet blir bättre än du tänkt dig! :)

Ja det var liksom inte hela världen, redan i inlägget skrev jag att jag mådde bättre, det var mer principen ;)

Hej! :D Tråkigt att du mått dåligt och uppfattat det så med svaren, det är ju inte meningen att det ska vara så, men är ju omöjligt att svara på allt vilket du ju skriver själv också. Men det är väl svårt att se när man inte mår bra och behöver stöd, förstår jag. Hoppas du mår bättre nu i alla fall och GRATTIS till jobbet! :D Spännande att flytta så långt och lite miljöombyte brukar ju alltid kunna vara nyttigt. :)

Nej, så tråkigt att det blev fel förut.. och att du inte känt dig bra :(

Men åh, så spännande med ett jobb inom "rätt sektor". Har du hittat en bostad och så också? Och vad är det du ska pyssla med?

Åh men GRATTIS! Det förtjänar du verkligen! Det gör så himla mycket att få ett jobb inom det man utbildat sig till, jag höll verkligen på att gå ner mig totalt i hopplöshet innan jag fick det här jobbet, nu har jag ett helt annat självförtroende!

Jag vill också säga att det var tråkigt att du kände som du gjorde, det blir ju lite så i perioder tycker jag också, ibland tappar man lusten men jag hoppas att du känner dig välkommen tillbaka när du vill!

+resten: Tack snälla! Det känns verkligen jättespännande detta! Nya chefen hjälper mig med lägenhet, och det är två "hållna" till mig, medan jag väntar på anställningsbeviset som jag behöver för att kunna söka lgh. En av de som de håller åt mig verkar bra, så lutar åt den :) Får dock inte några bilder, utan bara planskiss och all info. Men det blir säkert bra :p

Grattis till jobbet! Och skönt med hjälp med bostad! Tur att bostadsbristen kanske inte är lika utbredd i Norrland? :p

Sjukt spännande med Norrland också? Roligt att se nåt nytt, och väldigt modigt att flytta så långt!

tack :) Jo, att få bostad skulle vist vara rätt svårt, men just iom att jag får en nyanställning längre än 6månader så får jag gå före i kön :) Gissar att min nye chef har visst inflytande på ett eller annat sätt just iom att de kunde hålla båda lägenheterna till min ansökan kommer in :)

Julgrisen: Ja det skall bli spännande! Det blir verkligen ett "nytt liv". Sen vet man ju aldrig hur det känns när det kommer till kritan, men det skall bli spännande att testa :) Och jag är inte för stolt för att våga säga upp mig och komma hem igen ifall det nu skulle vara hemskt...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 905
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 417
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 778
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka