Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

Dessa drömmar :p..
Jag kan med drömma mycket ibland och ibland är det väldigt hemska drömmar men som tur var har det varit lugnt på senaste.

Jag har haft en väldigt trevlig helg. I fredags städade vi och åkte & storhandlade så slapp man det i helgen.
I lördags hämtade vi vår sessa & passade på att fika hos min mamma innan. Får hoppas att hon har bebisar i magen nu :).
På eftermiddagen var jag på Göteborgs horse show med mamma och min syster.
Igår åt jag & M brunch ute på stan och sedan shoppade vi(jag).
På kvällen tittade jag på lite hästhoppning innan vi tittade på en film.
Familjetrippen,vet inte vad den heter på engelska, men den var väldigt rolig :).

Ingen shopping på mässan?!

Jag har också drömt skumt senaste tiden. Den sista jag kommer ihåg är att jag tvingade med en vän för att testa crossfit, och fick ett så vidrigt dåligt bemötande att jag nog aldrig kommer tänka tanken att pröva på riktigt :p

Jag håller ju på med mitt körkort så håller ju inte på med hästar just nu.

Maken till bitchiga tjejer alltså, fy fan vilka idioter. Så nu tycker mitt huvud att alla som utövar det är likadana :D

Zarro: Ah, det har jag missat!

Haha, kanske är lika bra. Verkar jobbigt att syssla med sånt :angel:

*kl*

Jag är trött! Helt självförvållat då jag och en kompis sett på Oscarsgalan inatt, men ändå :angel: vi gick och lade oss när hennes sambo gick upp och sedan har jag sovit ett par timmar. Nu måste jag käka frukost och skriva en hemtenta på 4,5 timme. Inte överdrivet pepp. Men den är inte överdrivet lång heller, måste få ihop ca 3 sidor.

Som när jag drömde att min pojkvän gjorde slut med mig och vaknade helt sådär naturligt, som att det vakna livet bara var en fortsättning på drömmen. Det var oerhört svårt att avgöra om jag var vaken eller fortfarande drömde, och om jag hade drömt det där eller om det hänt på riktigt? Så obehagligt när det händer, jag gick ju och surade på honom för det. :p Som att kroppen inte alls kan skilja på känslorna i drömmen och verkligheten...

Åh det där är ju jättejobbigt, har flera gånger drömt att Ingebjörn gör nåt sjukt märkligt som gör mig arg och sen kan jag inte alls släppa det när jag vaknat, även efter jag förstått att det var en dröm.

Zarro: Låter som en mycket fin helg!

Undret: låter värt att se på Oscarsgalan istället för att skriva tenta, sånt beteende vill jag premiera. Hur gick det förövrigt med Oscarsarna?

Jag behöver förövrigt extremt mycket hjälp med Ingebjörns 30-årspresent! Han fyller år på onsdag och jag har levt i förnekelse i ca tre månader. Jag har en stor present att ge honom, men det är ett presentkort och skulle därför vilja ha en liten sak att slå in också. Kan inte komma på någonting. Alls. Kan inte ens komma på vad han tycker om. Är världens sämsta flickvän.

kl

Alltså. Livet. På en jäkla pinne.

2014-03-03-1958_5314d0baddf2b31132dbcc2a.jpg

Vilken härlig bild!

Nu börjar det röra sig här, exet har äntligen börjat packa och sover nu hos sina föräldrar tills han flyttat klart. Önskar att vi gjort så på en gång, att fortsätta bo ihop men att inte vara tillsammans är enormt tärande psykiskt. Så nu när han bor hos sina föräldrar istället så känns det betydligt bättre. Får nästan lite dåligt samvete för att jag inte sörjer mer. Men jag har väl gått igenom det redan, eftersom jag tänkt på det så länge innan jag gjorde slag i saken sas. Så jag har väl redan gått vidare.

Du är nog inne på rätt spår där själv. Att göra slut efter att man redan gjort slut "i tanken" gör ju att du ligger långt före honom i sorgprocessen över relationen. Så känn inget dåligt samvete, men man kan ju fortfarande bete sig schysst mot ex-partnern. Men det tror jag du gör, även om det såklart blivit slitigt för er att bo kvar tillsammans!

Fiiint liv!

Själv fotade jag oroväckande många ugglemotiv inne på Lagerhaus idag. Är man töntig så är man. :D vet ej varför världen fått en sådan fetisch på ugglor men jag gillar't. Själv har jag ett uggleskelett och känner att det ändå är den ultimata prylen inom detta mode, hehe.

Vad är Ingebjörn intresserad av? Saknar ni något hemma? Samlat han på något? Gillar han böcker/filmer/musik?

Ingebjörn byter liksom intresse varje kvart, i vintras var han väldigt musikintresserad och jag gav honom därför en flöjt. Hans förra födelsedag var han väldigt bakintresserad och han fick nån jäskorg eller nåt. Just nu är han i en mellanperiod där han är lite intresserad av inredning och lite av träning. Han gillar tanken på böcker men läser dem inte direkt, han lyssnar på mycket musik och ser mycket film dock.

En bok om inredning, där det går att bläddra lite då och då och som inte kräver aktivt läsande? (Som är snygg också och kan ligga framme är ju positivt :D). Knepigt annars när de byter intresse med jämna mellanrum.

Är han en film och musiksamlare? I så fall kanske det kan vara fint med en "specialutgåva" av något han tycker om.

Han behöver inget annat, typ tofflor, färgglada strumpor, köksattiraljer, örngott eller dylikt?

Åh, våfflor... tack vare en viss kalender stirrar jag nu varje dag på en hög med väldigt lockande våfflor. :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 905
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 417
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 778
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI