Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

Hur skötte sig SHV-hästarna inne i den stora arenan?

Ikväll ska jag på gbg horse show med min mamma och min syster. :)
Innan dess ska jag på till blå stjärnan på lite föreläsningar om katter. Hoppas att det inte bara är för nybörjare.
Hade tänkt släpa med mig M på gbg horse show imorgon men får bli brunch, shopping och hämta hem min sessa som har varit på dejt sen i onsdags. Hon är saknad här hemma för hon ska alltid vara med överallt. Typiskt maine coon <3.

Tjiihooo, nöjd fågelskådare här idag! :D Fem nya arter och superkul folk i klubben, skitväder nästan hela dagen men vad gör det. :) Coolast var såklart havsörnen men den var inte ny för mig. Finaste nya var lätt salskraken, vilken snygg fågel!

Kommer dock behöva en tubkikare i framtiden så det blir väl att spara!
tumblr_lj8oeoJrZ41qdspflo1_500.gif

Sorry att jag dödar tråden med fågelsnack... :cautious: :p

Men jag kan prata om annat också, som att det bara är en vecka kvar till Jesper Rönndahl! :banana:

Tänkte skriva ":love: :D" till The bird is the word, men nu är jag mest förundrad över att de två senaste inläggen är skrivna av dig med exakt ett dygns mellanrum :D

Jag och mannen har haft den bästa veckan i våra liv. Vi har plöjt igenom båda säsongerna av House of Cards. Och nu finns det... Ingenting.

:arghh:

Känslan av tomhet som uppstår när en serie är slut... Den är brutal.

Jag rekommenderar mycket choklad mot besvären! Eller kom hit så bju' jag på vegetarisk chili (inte mig själv i grönsaksform, värt att notera).

Har du sett Fringe? Annars är det en serie jag starkt kan rekommendera!

Chili: Inte ens en vecka, faktiskt!! :D

Undret: Tack! :)

Ja, alltså jag DRÖMDE om Frank Underwood i natt.
Om du bjuder på vegetarisk chili så tar jag med choklad :bump:

KL

Hemma efter en härlig helg i Gbg! Var väldigt skönt att komma hemifrån ett par dagar! Hittade allt jag skulle till hästen och lite till mig själv också! Blev lite dyrare än jag tänkt, men det var det värt! :D

Åh Fringe. Fantastisk serie!
Eller ja, har inte sett femte säsongen eftersom jag inte vill att det ska ta slut :p

Jag förstår dig. Jag blev smått förstörd och satt och kände mig tom efter sista avsnittet och funderade på vad i helsike jag ska göra nu... :p Samtidigt gillar jag när de faktiskt avslutar en serie i tid, innan den hinner självdö.

Deal! Chilin är klar sedan länge, var är sällskapet??

Jag drömde förresten om så sjukt många saker i natt att jag inte visste varken ut eller in när jag vaknade. Jag var helt slut efter gårdagen, sen släpade jag mig ut och spanade på fåglar hela eftermiddagen idag också... :D Innan dess var jag i trädgården och vårfixade; ryckte upp skogshallon och krattade löv. Man blir så himla trött av att vara utomhus hela dagarna, vare sig man jobbar eller ej. Men det är sån go trötthet. :) Så nu är jag helt slut igen.

Hedinn: Så sant, bara en arbetsvecka! :D Tjohooo!

Jag drömde om galna elefanter, leoparder och zombies. Och te. Vad drömde du om?

I natt drömde jag att alla spotlightsen i badrummet hade ramlat ner och låg på en hög på golvet, så la jag dem i badkaret och hällde vatten på dem. Tror jag fick skäll för det också.

:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 905
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 418
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 778
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Adoptivhund vägrar gå ut