Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

Göteborg ska definitivt vara bland de braiga sakerna.
Vår? Här regnar det, värsta höstruskvädret med lera och fanskap.

Iväg och köp tyg med dig!

KL
Jag har spenderat fem timmar på frisörsalongen idag, gamla rekordet slaget med en timme! ;) Och jag som ändrat hejvilt mellan sjuttiofem nyanser av brunt, rött, svart, you name it, utan att det känns konstigt att se mig själv i det hajar till varje gång jag passerar en spegel nu, för JAG ÄR LJUSHÅRIG! :eek: Sjukt nöjd dock, bara ovant och inte vad jag hade räknat med när jag gick till frisören imorse. :D

Det tycker jag med, tänkte jag skriva :D Men eh ja, alltså det ÄR spännande? Kan man tycka det? Oavsett så har jag insett följande:
1. Jag behöver köpa ett par Ray Ban pilotsolglasögon (frisörens inrådan, det är tydligen ett måste till den här frisyren och färgen så vad ska man göra, liksom?)
2. Jag behöver köpa ett nytt läppstift. Klarrött och mörkrött funkar inte till det här, jag behöver ha nåt mer naturligt.

Tänk vilka problem ett frisörbesök kan ge... :angel:

Men åh, "pistolglasögon" läste jag och undrade vad det var för nåt nytt påfund. Läsa verkar inte vara min starka sida alltid

Måste säga att ditt liv låter rätt fint just nu! :) Härligt!

KL

Jag har jobbat, gjort stallet, och sprungit idag. Imorgon är det fredag, sen är det helg i Gbg för mig också! Livet känns lite bättre idag även om jag fick ett negativt besked, känns som att det kommer ordna sig. Eller så är jag bara hög på endorfiner efter springturen :D

Och var är bilden?! :D

Bild kära du, bild.

;)

Bara för att det regnade när jag gick hem från frisören, men okej då! Pistolglasögon lät för övrigt spännande, nåt för Sleepan, kanske? :D

10y9.jpg

Tjusigt!!

Pistolglasögon kan bli nästa stora grej, glöm inte var ni hörde det först!

Åh herre vad annorlunda! Men vad fiiiint det blev! Snacka om att färgen verkligen förändrar utseendet. :) Jag kommer nog behöva gnugga mig i ögonen några gånger när vi ses... :D

addan: Det låter bra med endorfiner. :D Det gör dig gott! Hoppas helgen i götet blir alldeles toppen!

Tack alla! :D

Chili: Ja, visst gör det? Det syns inte direkt på bilden, men helt plötsligt såg jag ju nästan ut att ha en brun ton i ansiktet! :eek: Helt sjukt. Och gnugga dig i ögonen några gånger får du, det är vad jag gör varje gång jag tittar i en spegel nu... :p

Jag är nog mest imponerad över färgrsultatet, med tanke på att det fanns en hel del rött kvar i innan dagens blekning, det var ju liksom knallrött för bara ett halvår sen...

Ja det blev verkligen himla bra och fint! Duktig frisör :up: ;)

Jag borde väl också få tummen ur och göra nånting med mina slitna tesar!

Ja, denna veckan är alla endorfiner extra uppskattade! Och jag tror att helgen blir toppen, shopping, Horse Show och hotellfrukost är väl så bra det kan bli typ :D

Superfint! :)

KL

TAck för grattisarna! Hade en himla bra dag, med lite mycket alkohol i slutet kanske ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 905
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 004
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 418
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 784
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka