Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

31237850.jpg

Om 42 dagar lyfter planet mot USA! :bump:
AVUNDSJUK!

Håller annars med er om våren, hoppas verkligen att den håller i sig! Har saknat våren så mycket de senaste åren. Det är nåt speciellt med första dagen man kan gå utan jacka och när man känner att solen värmer för första gången!

Nu har jag haft en mycket mycket bra ledig dag! :D
Tränat, städat, lagat mat, bakat kladdkaka och nu tårta(alltså, den luktar bara ägg... :p), hängt med syster och systerdotter, shoppat och varit ute och käkat med Erik. Lovely! :)

Åh, fint liv!

Jag har inte alls varit ledig, men tog mig ledigt ändå eftersom jag mår sisådär. Har dock varit och storhandlat deluxe (fyllde en hel jäkla vagn), grejat lite hemma och nu hoppat båda hästarna på kvällen. Det var första dagen som jag lämnade jackan hemma på dagen, helt underbart. Fyllt lägenheten med vårblommor också :love:

Imorgon har jag en intervju på morgonen, håll lite tummar! Sedan skola hela dagen och GHS på kvällen. Spännande dag om inte annat.

Och Lården: AVIS! Det kommer att bli så coolt!

Grattis på födelsedagen finaste du! :love:

+Jallan, undret och grisen:

Alltså, jag är avundsjuk på mig själv? :D

Om 41 dagar lyfter planet! :bump:

GRATTIS! Hurra! Hoppas du här en fin dag även om du måste jobba. Brottslingarna borde ta en paus för din skull.

Har de senaste veckorna använt min gamla Samsung S (inte 2, 3, 4 eller 5, utan bara... S - som i Stenåldersmodell) (där alla livsnödvändiga appar som typ instagram inte ens fungerar).
Inser nu att fördelen med den gamla telefonen är att det ibland kan vara ganska bra att inte ha en sådan himla flashig kamera, den är nämligen betydligt mer förlåtande vad det gäller min finne på hakan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 905
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 418
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 784
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka