Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Visst hänger det många göteborgare här?
Eventuellt så kan inte mitt horseshowsällskap hänga med som det var tänkt, och i så fall står jag med en extra heldagsbiljett till fredagen. Nån som är sugen att hänga på som sällskap om det blir så?
Hade jag bott i Göteborg och inte behövt jobba hade jag lätt tackat ja!
KL
Tog en skogstur med pålle + ett ekipage till idag för att rensa huvudet lite. Mycket skönt i värmen och ljuset. Pålle fattar dock inte att man inte behöver bocka varje gång man kommer ut i skogen. Menmen, förutom det skötte sig båda pållarna bra!
Det här är för övrigt världens bästa tråd, tack för alla bilder jag har kunnat skratta åt, och extra tack till Chili som ställde upp som gnällplank igår!
Heldag inkl hela kvällen? Jag är ledig på dagen, men måste till stallet och ta hand om pållarna på kvällen. Men dagen kan jag nog va intresserad av. Förutsatt att jag fixar veckans plugg imorgon.
Äsch, det var ju inte mycket till gnäll! Men det är väl ändå gött med pålle, han är ju en glad typ! Så länge du kan sitta kvar så är det nog nånting som försvinner med tiden. Solen kom ju fram lagom tills jag åkte hem från stan så det borde ha varit i perfekt tid till din ridtur?!
Jag har fågelnördat idag och kan kryssa 6 nya arter (för året alltså) bara genom att åka in till centrum. ser fram mot lördagens tur till Hornborgasjön så himla mycket! Hoppas då få se örn igen, "dessvärre" havsörn... Den där kungsörnen har jag inte fått se än. Vore inte så dumt om mindre sångsvan och salskrake visar sig, de blir helt nya tillskott på listan i så fall!
Från morgon till kväll ja
Det går säkert att hitta någon annan som vill hänga med på kvällen i så fall
Får besked imorgon fm om min vän kan följa med eller inte
(Jag får mitt GHS-behov tillgodosett ändå, har biljett till lördagen )
*kl*
Men vad gööör alla idag? Det är så TYST här! Sitter på biblioteket och pluggar. I alla fall till största delen, googlar även enkla sybeskrivningar för att få en anledning att packa upp min nyinköpta symaskin och försöka lära mig att bemästra den samt kollar min mail varannan minut i väntan på spännande besked. Dagens bästa är att jag fyndade en löparjacka som sitter helt perfekt för löjligt lite pengar, verkar klara min ekonomi rätt bra den här månaden trots större oväntad utgift som dök upp dagarna innan löning och att jag känner mig allmänt småkär och pigg (kan vara början på slutet, eller så är det bara solen som gör underverk för humöret).
Jag har varit på jobbet, sen akuten och kom nyligen hem. Nu ska det bli skutt in i duschen (nåväl, mer hasande än skutt) och förbereda mig inför nattens bussresa (!!) till Gbg. Så det blir nog inte mycket mer livat här från mitt håll.
Funderar fortfarande på om jag ska ta med mig datorn ner eller inte. Åker man nattbuss så försöker man ju ändå bara att sova, och jag kommer behöva släpa på min väska hela fredagen, sen spenderar jag lördagen hos mycket tjusig man och söndagen hos släkten = ingen tid/lust att sitta vid datorn. Eller?
Om det är en dator alá 10" som väger typ ett kilo så hade jag slängt med den, är det en dator alá arbetsmodell större så hade jag lämnat den och skonat axeln. Samt packat med mobilladdaren och surfat på mobilen istället om jag var totalt uttråkad på bussen.
Låter för övrigt som en fin helg. Både hästar, man och släkt.
Och jag kom på vad jag ska sy! Ett fodral till min nya laptop! Jag behöver ett, och det känns enkelt. Dessutom så är den av så meckigt mått att den är skitsvår att hitta fodral till. Nu ska här slöjdas!
Måste bara köpa tyg först och packa upp symaskinen och.. lära mig hur den fungerar har nog inte trätt en sån sedan syslöjden för.. 10 år sedan?
Det är en macbook air på 13", så den väger inte så mycket och är inte så stor, men det blir ju ändå en snedbelastning. Äh, den får nog vara hemma. Jag borde skona mina knän.
Hästar, man, göteborg och släkt! Och pizza i mitt kära Tidaholm. Som jag längtar!
Räknade visst inte in Göteborg i de braiga sakerna, fy mig. Är nog för att jag upplever dess awesomeness dagligen. Samt vädret, vädret kan vara en bidragande orsak
Även om sådant väder som idag gör att man blir lite varmare i själen. Vår i luften
Hundavel & Ras
Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever!
Vi har haft hundar i...
Kropp & Själ
Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.