Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Bläää, jag är jättenervös. Ska till Ögonkirurgiska kliniken (bara en sådan sak...) och undersöka ögat idag. De ska inte göra någonting försäkrade sköterskan jag pratade med mig om, så det är jättefjantigt att vara så nervös men det känns LÄSKIGT. Uäh.

Jävla skitår hittills.

Välkommen! :)

Det var typ 100 år sen jag använde prenumerationsfunktionen själv, är det nån här som gör det? Frågar utav ren nyfikenhet.

Prenumerararavadå sa du? :angel:

Låååården: Peppkram! Man får vara mesigt nervös, men det var ju bra att en sköterska kunde svara för ungefär vad som ska hända idag så du inte blir helt tagen på sängen.

På tal om säng, jag SUGER verkligen på att gå upp i hyfsad tid när jag inte har någonstans jag måste vara. Vaknade precis, samma tid som senaste två dagarna. Jag kommer verkligen inte upp om inte skolan eller jobbet förväntar sig att jag ska vara där.

Men du får den gratis om du kommer och hämtar den. ;)

Lårdis: Lycka till idag! Skönt att veta att de bara ska kika på det hela, men jag vet hur det är att vara nervös inför läkarbesök...

Vad är det för mått på hyllspektaklet då? Kan ju nästan vara värt en tripp med släpet om den skulle passa in hemma storleksmässigt..

Och jag hade en inre konflikt med mig själv igårkväll om att jag skulle gå upp tidigare för att simma innan jobbet (främst pga otvättat hår) men nejsidan vann rätt lätt. Min självdiciplin är så himla usel. Så som vanligt gick jag upp ca 20 min innan jag var tvungen att ta bussen :p

Det är 247*156*40. Det vill säga ganska stor. Den består av två större hyllor, en liten vitrinhylla som hänger på dessa två, och en låg byrå som står mellan hyllorna. Jag har ju dock ingen nyckel och ett skåp är låst, det går väl iof nog rätt så lätt att dyrka upp. Eller så letar man efter en likadan nyckel på second hand. ;)

Just det ja, fick en bunt rabattcheckar av mannen igår som gäller på allas vårat hatobjekt som tyvärr har en del fina grejer (Zalando). Varje check ger 100 kr rabatt vid köp över 500 kr, men de får såklart endast användas separat. Så om någon vill ha en så är det bara att hojta till, kommer på min höjd att köpa en väska därifrån.

Dyrka kan vi göra, eller leva med spänningen ;) vet du hur stor den låga byrån i mitten är? När jag såg den på fb så minns jag att jag hann tänka att "på den kanske det går att ha tvn". Om det skulle gå så är det definitivt jätteintressant.

En annan har redan undrat samma sak, dock för litet för hennes tv och kanske de flesta... Tomrummet mellan hyllorna är 81 cm brett och 70 cm högt.

Näe, tvn är för stor. Men åh, det måste ju gå att lösa på något vis. Den är ju jättefin, och skulle lösa mitt stora problem med att vi har en vägg hemma som skulle behöva en "enhetlig" möbel men inget att ställa där. Håller på att bearbeta mannen just nu :p har dock inte tid att köra Jönköping ToR innan eller under helgen, är det akutakut att bli av med den? Och en sista högst viktig fråga - går den in i ett hästsläp? :D

Klart du ska ha den! Ingen brådska, bara jag blir av med den till slut. :) Den går in utan problem i ett hästsläp, som sagt, alla delarna är lösa så det är bara att plocka ner den. Och glasrutorna tar man bort enkelt så de kan ligga i säkerhet i bilen! Jag kan ju dock fixa bättre bilder åt er innan ni bestämmer er helt. :)

Ja, jag tror den blir lyckligare hos Undret än i en container eller bortglömd i nån secondhandbutik. ;) Eller om den kom till nån som målar om den. :nailbiting:

Bläää, jag är jättenervös. Ska till Ögonkirurgiska kliniken (bara en sådan sak...) och undersöka ögat idag. De ska inte göra någonting försäkrade sköterskan jag pratade med mig om, så det är jättefjantigt att vara så nervös men det känns LÄSKIGT. Uäh.

Jävla skitår hittills.

Hoppar in :p

Förstår att du är nervös! Men det kommer gå bra, ska hålla tummarna :)

Åh, förstår att det är läskigt! Men jag tror att det kommer att gå jättebra, och jag hoppas att det här skitåret ändrar tema för dig (eller ja, you and me both baby) snart!! KRAM!

Åh, fler bilder skulle vara superbra! Insåg precis att jag verkligen inte har tid kommande vecka, har varenda dag/kväll helt uppbokad och åker hem fre-sön. Men veckan därpå är jag helt ledig tis, tor och lör så då kanske det skulle gå att passa in något? Men vi kanske ska flytta det här till ett annat socialt medie nu :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 569
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 746
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka