Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Haha, det låter ju lovande. Jag köpte en EdT nu med vaniljdoft som luktar himmelskt (provsnosade i affären senast) och den ska vara "grön" samt kostade hiskerliga 40 kr. Hoppas bara att den håller doften på huden sen.

Men hallon/kakao alltså... mmm... fan, jag kan ju inte beställa igen. Insåg precis att jag (med Glossybox på regelbunden leverans) har lyckats samla på mig ett rejält lager av skönhetsprodukter nu. Jag har ALDRIG tyckt att det var kul innan. Får samla allt i en låda. Och funderade på att plocka ihop en box av lite allt möjligt till en kompis som kan behöva lite pepp just nu, jag har nog så det räcker ändå.

På tal om hudvårdsprodukter... Fick ett härligt kit från Rituals i julklapp med en massa saker som luktade jättegott.
Tyvärr delade lilla björn min uppfattning, och satte därför i sig kroppskrämen och spenderad en hel fredagskväll med att lukta "Sweet orange and Cedarwood".

Med tanke på att jag har en hel låda med produkter som inte är använda än så ska jag nog undvika att googla på något mera :angel:

Tack! :love:

kl

Jag har faktiskt tagit det väldigt lugnt med shoppingen i år. Å andra sidan så har Stockholm Auktionsverk en "fashion"-auktion i mars och jag har hittat några saker som jag VET vill flytta hem till mig :angel:

Den är fin (om man gillar den storslagna naturen och välarbetade kostymer och sånt) och ganska rolig (om man betänker att det är Sherlock och Watson som spelar Bilbo och Smaug). Sen gillar ju karln att dra ut på alla scener, ska man äta så gör man det i en timme och ska man kriga så gör man det i två. Men med en dejt bredvid så kan det ju vara trevligt :angel:

Alltså det värsta var att vi inte märkte att han tog den!
Vi har en soffa med divan. Så det blir som ett "L", och krämen stod på bordet mitt framför näsan på oss, precis i hörnet av "L". Bordet står dessutom ganska nära soffan, så man märker alltid när han ska böka sig fram.

Men ibland (som den här gången) så går han in i ninja-mode och bara smyyyger sig fram. Och så går det en stund och man tänker att "hmm, nu har han varit tyst lite för länge"....

Tur att de är så söta, annars skulle man aldrig orka med dem :D

MEN ÅÅÅÅH!! Orkar inte med mig sjäääälv :arghh:

Råkade hamna på en auktion från 2013 (när jag trodde att jag kollade på katalogen för 2014), så jag har suttit och förälskat mig i objekt från 2013 :(
Första visningen är i alla fall den 6 mars!

Tänkte precis på det, att jag bara hittade gamla auktioner upplagda. Kikade dock igen grejerna från de auktionerna. Mycket gammalt och fint.

Haha! Ja jag tyckte väl ettan var lite sisådär men är villig att ge tvåan en chans, när det stod mellan den eller en actionrulle (vilket kanske även denna klassificeras som). Är den lika lång som ettan så kanske jag kan snarka mot hans axel en stund. :idea:

Hela jag blir alldeles pirrig när jag ser den här: http://auktionsverket.se/auction/special/2013-03-12/292-hermes-paris-handvaska-birkin-35/

Är verkligen inget fan av krokodilskinn, men åh, blir så till mig ändå. Det är lite som att se en bild på Jesus i väskform. Och så vet man att han har befunnit sig bara en kort tunnelbanetur härifrån. Det är så att jag vill gå dit, bara för att vara i samma sal som Väskjesus var i för ett år sedan. Gå där Väskjesus har transporterats. Kanske andas samma luft som Väskjesus.

Hur mycket jag än älskar extravagans och klassiska ting så måste jag nog säga att det känns som om krokodilerna behöver sitt skinn bäst själva. Men det är lite hysteriskt, den kostar som halva våran lägenhet.

Hur mycket jag än älskar extravagans och klassiska ting så måste jag nog säga att det känns som om krokodilerna behöver sitt skinn bäst själva.

Precis.

Dessutom är de såååå mycket finare så här:
hermes-birkin-35cm-togo-leather-bag-navy-blue-silver-hw-1da73.jpg

Min framtida Birkin (:angel: ) ska dock ha detaljer i guld och inte silver.

Eum. Jag tror det. Inte jag som bokat. :p Gött att du gillade den bättre, det lämnar lite hopp! Inte för att ettan är asdålig, men den gjorde sig verkligen inte i 3D. Ska man animera en sån stor produktion tycker jag man kan lägga liiite mer pengar och göra det bra och inte tv-spelsaktigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 576
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 228
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Fas vid 6 år
  • Parfym
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur