Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är stark, du fixar att ta dig ur det här! Jag tror på dig i alla väder. Om du behöver stöd eller hjälp på något sätt, minsta lilla, så finns jag alltid bara ett PM bort. Stor kram fina du.För att jag är ett jävla fiasko typ.
Får så himla lite gjort på dagarna och gråter ögonen ur mig på kvällarna typ. Mår dåligt av flera anledningar och det går dessutom alldeles för mycket tid och energi till att tänka på om jag ska svälta mig idag eller äta och sedan spy upp maten. Blev diagnostiserad med anemi förra våren och det känns bara så TUNGT, jag är trött jämt och känner mig allmänt svag.
Ska i alla fall på möte för behandling för ätstörningarna den 4 februari, för jag orkar verkligen inte ha det så här länge.
Med vänlig hälsning,
Gnällspik
Du är stark, du fixar att ta dig ur det här! Jag tror på dig i alla väder. Om du behöver stöd eller hjälp på något sätt, minsta lilla, så finns jag alltid bara ett PM bort. Stor kram fina du.![]()
Efter nästa dejt förväntar jag mig ett smeknamn på honom!
Nå? Chili! Hur gick det med smeknamnet?