Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Haha, skosnöret, klockrent! :D

KL

Har för övrigt varit och tränat med hästen idag igen, vi fick samma saker att tänka på som för andra tränaren så det var ju bra :D Nu vet jag vad vi ska jobba på iaf, nu blir det hårdträning!

Åh, som i "Snygga skosnören, ska vi hångla?". En klassisk replik som mitt tonårsjag och mina dåvarande kompisar hyste stor framgång med. Så nostalgiskt :D

Skosnöret kvalar in som godkänt smeknamn, enligt de föreskrifter som finns (eller ja, inte finns... men jag bestämde precis att det är bra så då är det bra :angel: ).

På tal om Prince Charming. Är det bara jag som alltid tänker på Prince Charming från Shrek när jag ser Jamie Lannister i Game of Thrones? Så lika både till utseende och personlighet! :D

Haha nej ingen obskyr hobby som jag känner till ännu. Men i vanlig ordning kommer världens bästa wingman och räddar situationen! Skosnöret blir absolut finfint och det finns en story bakom. Som kanske yppas bakom stängda dörrar. Tadaaaa crisis aborted tack vare Heddan. :D

Åh vad roligt det låter! Skönt att de är samstämmiga, kan nog kännas lite spretigt annars. :p Säg till så kommer jag och filmar, det är verkligen skitbra att ha för sin egen skull så man kan analysera träningen bättre. :)

Jag vill nog höra historien bakom både skosnöret och handväskan låter det som!

Och tack för erbjudandet, du får gärna komma och filma någon gång framåt! Även om vi inte känns riktigt redo för det, bättre att bita i det sura äpplet :p

Ja men jag filmar ju inte för att det är perfekt utan för att du ska kunna titta på träningen i efterhand. :) Blir bättre än att fota också, i all fall i ridhuset!

Nej ni är ju jättefina ihop! Har dock inte sett er hoppa men tvivlar på att det är katastrofalt på nåt vis, lite mer muskler och rejält med markträning så kommer det bli hur bra som helst! :)

Du minns inte filmen på mig när jag hoppade? Det kan vara en bra grej att tänka på i så fall, för så illa kan det aldrig se ut. ;)

Tack! Idag har vi inte hoppat dock, idag var det den där välbehövliga markträningen som stod på schemat (älskar att det finns så bra tränare så lättillgängligt i både hoppning och dressyr). Hoppningen är jag mindre rädd för att se av någon anledning :D

Heddan: Nej, den minns jag inte! Jag har ett vagt minne av att jag sett den dock, var hittar jag den? :D

Haha! Ja men i vilket fall så är det gött att ha filmer. :) Bilder är också kul - när det blir bra bilder. Annars tar jag personligen hellre skiten på en film, känns inte lika jobbigt när man ser de dåliga episoderna i sitt sammanhang istället för lösa bilder... :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 228
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka