Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Haha! Ja alltså, den är en klassiker nu den videon. Väldigt synd att den inte finns att se igen!

(Det går hemskt bra det här med att läsa kurslitteraturen. Jättebra!)

Åh är så glad! När jag är i Visby i februari så ska jag hälsa på en av mina gamla hästar (islänningen) och ta lite privatlektioner med honom :) Ska bli så kul och spännande och ååååh! :banana:

Har lite ångest då jag inte har ridit på flera år, men intalar mig att det är lite som att cykla :angel:

Trevligt att man kan underhålla. ;)

Och kul att rida en gammal bekanting till pålle! Låter mysigt. :)

Gissa vem som sitter och skickar in ansökan om en kandidatexamen...?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!

:banana: :banana: :banana:

Så jäkla skönt, nu kan jag bara slappna av och lägga hösten bakom mig. Jag behöver inte oroa mig för CSN, kommande kurser eller problem med tidsupplägget för mina masterstudier.

Grattis grattis! Skön känsla det där :)

(Själv pluggar jag i nån slags snigeltakt just nu... :banghead: )

Taaack båda två! Nu ska jag försöka klappa mig själv på axeln på riktigt och verkligen passa på att fira! Och spana in mina examenspresent till mig själv på allvar :angel:

Ja, passa på att fira! Det gjorde aldrig jag, gick från uppsats till praktik till sommarjobb och har nog varken klappat mig på axeln eller firat.

Jag har faktiskt bokat in en grej i helgen för att fira ordentligt, det är dock hemligstämplat än så länge. Men det ska bli riktigt kul. Ska gå ut och käka med mannen på torsdag också. Och en kompis på fredag (det är visserligen hennes 25-årspresent till mig men kan ju passa på att fira flera saker samtidigt :D ).

Stort Grattis och grymt jobbat!!! :banana:

Beundrar er som kört på direkt efter en examen, själv firade jag en hel helg med bl.a. Håkankonserten i Slottskogen en såndär helt underbar sommardag. :love:

Jag ska ta examen imorgon! Typ... eller... tja.. egentligen inta alls :o:D
Men ska iallafall ha examination (som de så tjusigt kallas där jag pluggar) på kursen jag läser. Ska bli skönt att bli klar och kunna lägga all energi på att hitta ett vettigt jobb! Men lite nervöst, känns som om jag inte kan någonting alls:o
Sedan hatar jag att söka jobb så det tar emot lite:meh:
Förhoppningsvis är det bara fram till hösten om jag kommer in på utbildningen jag vill gå :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 224
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka