Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Tack:)

Nää men hade jag varit rik så hade jag velat ha minst en av alla glittriga och fina klänningar som tydligen fanns där :angel:

Hahahaha nej, de har annat än bröllopsklänningar också. ;) Tyckte mest det lät smidigt att man kunde få dem sydda efter sina egna mått och välja färg fritt.

En islänning (minst 140 cm, skäck med bläs), och kanske en frieser. Och en P.R.E.

Tur att hästar är så billiga, så att man kan köpa flera på en och samma gång :)

Ser även att det verkar gå trögt med att få mitt hus sålt :sneaky:

Bara att hålla tummarna för att det förblir osålt i två - tre år till :angel:

Jag känner exakt likadant inför två olika hus. I och för sig inte till salu vad jag vet, men lär bli innan jag ska shoppa hus.

Men TJÖP det då!

Jag har en ledig dag, så jäkla skönt! Hade sovmorgon, åt frukost framför en Disneyfilm och nu sitter jag med färg i håret och ser på en till Disneyfilm. Sedan ska jag åka in till stan och spankulera på NK. Och ikväll ska jag och mannen rida ut tillsammans med herrn och en lånehäst. Har haft värre tisdagar.

Åh, jag vill också ha en spansk häst. En grå sådan. Den ska heta Muchacho och vara världens bästa och snällaste häst.

Och så ska den se ut såhär:

lusitano_vallak-1381261262-955-e.jpg

lusitano_vallak-1381261285-712-e.jpg

Typ.

Nu är den där en portugis men detaljer schmetaljer.

Näädå. Det är inte så spännande egentligen, jag stod några timmar i onsdags natt och pratade med en hemskt gullig vakt på jobbet. Hoppas på favorit i repris på fredag!

Då ska jag eventuellt komma ihåg att fråga vad han heter... :angel:

Fin heest :love:

I mitt stall så står det två PRE, varav en är en hingst som tidigare har gått som uppvisningshäst i Spanien. Så himla cool och han kan ungefär allt, gör hellre konster än travar på volt :D om jag inte ville hoppa och rida terräng så hade jag gärna haft en sån.

Nä, den får heta Muchacho. Kommer ha Muchacho 1, 2 och 3 när jag är klar :D

I mitt stall så står det två PRE, varav en är en hingst som tidigare har gått som uppvisningshäst i Spanien. Så himla cool och han kan ungefär allt, gör hellre konster än travar på volt :D om jag inte ville hoppa och rida terräng så hade jag gärna haft en sån.
Coolt! Ja, det är himla fina hästar faktiskt. Har aldrig någonsin varit intresserade av den rasen men blev helt förälskad i somras. Så nu, ja, nu måste jag köpa en spanjor eller portugis någon gång. Så är det bara.

Ja! Precis en sån kan jag också tänka mig! Och så ska den gå runt med min islandsskäck och min frieser i min trädgård på sommaren. Som tillhör MITT hus. Som ingen annan ska köpa. Och så ska jag sitta på altanen och skriva och dricka drinkar hela dagarna.

Livet :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 224
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka