Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Jag vet inte, tror inte jag har kvar den, men har för mig jag la upp den i FB-gruppen nån gång för längesen... Slutade med att vi gick omkull över ett hinder eftersom varken jag eller hästen kunde hoppa. ;) Ingen aning om den ligger kvar dock.

Tror jag inte, för då skulle jag ha behövt ladda upp den på nån annan sajt först (typ Youtube) och det är jag ganska övertygad om att jag inte gjort.

Ja :(

Men om ni har tråkigt någon dag så kan ni ju roa er med att läsa gamla poster eller kolla på gamla bilder, jag rekommenderar den allra första bilden, skitrolig :D

Åh, konversationerna som skedde bredvid bilderna är ännu roligare (särskilt vid de som senare visat sig vara keepers för några här). Slår mig att jag var ganska flitig på att hänga ut karlar i början, de är inte lika snygga på bilderna när man i efterhand vet hur vissa dejter gick :angel:

Har skickat in uppsatsen och den populärvetenskapliga sammanfattningen. Nu får det bära eller brista (helst det förstnämnda). Håll tummarna för mig!

Mår mest såhär just nu = :yuck: :nailbiting: :arghh:

Hoppas att det går bra :).

Jaulegris: Usch sådär ska ingen behöva må men bra att du varit på möte nu.Hoppas att det gick bra.

Lorden:Ja..folk blir sådana när de dricker tyvärr. En anledning varför jag nästan aldrig går ut längre.

Chilli:Härligt med dejt :).

Igår var vi & gjorde min sessas hjärttest & hon klarade det så blir kattungar :) <3.

"Capelito är en hjälpsam liten svamp som, när han trycker på näsan, får en helt ny hatt."

Måste vara bästa barnprogramsbeskrivningen nånsin. :D

:rofl: Låter som en magic mushroom det där du! Och jag som brukar säga att barnprogrammen var bättre förr... ;)

Himla dumt med filmen, men det är ju tur att jag bevarat den väl i min interna hårddisk. Speciellt hur stort hindret var. :D

Tack! Och åååh vad mysigt med kattungar! När blir det? Det har gått bra med utställningarna också va? :)

Hahahaha nej, har du? :D Det VAR högt! Speciellt med tanke på att jag tvingades sitta med jockeyläder och hålla i tyglarna framme vid bettet och hade kortaste spöt som existerar... I kombination med en totalt inkompetent hoppryttare och en, om möjligt, ännu mer inkompetent hopphäst. Det GÅR INTE att driva i det läget. :cool:

Hon har varit på tre utställningar. Första gick inte bra men det var mer för träning då hon inte var så rastypiskt just den dagen.De andra två gångerna har gått bra.Hon fick sitt första cert förra gången och det var första gången hon kunde få det :).Hon är anmäld till två utställningar i februari.Sen blir det att para henne.Hon löper ju varannan vecka så..:p
*är glad som ett barn på julafton*:D

Haha ja alltså, i mitt huvud. ;) Så du inte tror jag har den sparad på nån faktisk hårddisk. Hehe.

Zarro: Vad roligt! Lycka till med parningen. :)

Jahaa, nej, jag trodde du hade den sparad fysiskt. :p Jaja, den var underhållande i alla fall. Tyckte dock att det var orättvist att jag tvingades bjuda på tårta efter händelsen, men hästen slapp, trots att hon ramlade först...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 228
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka