Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Låter alldeles utmärkt! Jag och Muchacho kommer förbi på besök då också nån gång ibland, dricker en drink (han, inte jag) och sitter på din veranda och filosoferar om livet (jag, inte han). Deal?

Men har ingen möjlighet till att bo på Gotland än. Någon stor tidning verkar ha glömt att erbjuda mig jobb som krönikör. Och mannen fick fast anställning förra veckan (efter ett halvårs provanställning) så han menar att det vore otacksamt att flytta nu. PFFFFT säger jag. PFFFFT!!!!

Bara det faktum att hingsten går i en vanlig hage bredvid ett sto, och står i en utebox vägg i vägg med ett annat sto säger en del om hans psyke. Sedan är han ju såklart hingstig ibland och vill gärna hålla koll på sin "flock" (dvs. ungefär 30 hästar på vår anläggning och gärna de tiotalet hästar som står hos grannen också :angel: ) men han är hemskt vettig i huvudet. Och man kan ju knappast neka att de har utstrålning.

Jaa! Och om ni kommer förbi en väldigt solig dag och ni ser något märkligt på altanen, frukta ej! Det är bara jag och min hatt som sitter där:

kimcatrall-sexandthecity.jpg

Kommer självklart att vara en fantastisk värdinna och anordna morotsbuffé till Muchacho och hans sällskap.

Alltså, DET om något är väl att vara rigid och tråkig. Du menar att han inte är beredd att lyda minsta idé från din sida?! Och tidningen tycker jag att du ska skälla ut, det är bara dålig stil!

Det enda jag ser när jag ser den bilden är det hon tittar på (om det är den scenen som jag tror).

Jo men det är typ 10 - 15 minuter från Visby. Vilket är okej (jag är liksom born and raised i innerstan så att flytta utanför muren är en big deal för mig). Men det är viktigt att det är väldigt nära Visby så att jag kan kräla hem från krogen på lördagarna.

Och fredagarna.

Och tisdagarna.

Och torsdagarna.

Och onsdagarna.

Du kan även sitta på en barstol (eller stå) vid min köksö och dricka en drink, snacka skit och titta på när jag lagar mat. Eller låtsas laga mat. Eller korkar upp vinflaskan.

Men det är VÄLDIGT vitt. Kanske tur att den där tidningen inte har hört av sig än, för bara att liva upp och inreda huset kommer att vara ett heltidsjobb.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 224
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka