Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Och hallå, den färgglada från Tory Burch är det ju halva priset på. Då GÖR man praktiskt taget pengar om man köper den!

Alltså, så jäkla läskigt! Jag såg också en röd Hamilton innan jul och blev lite till mig. I Göteborg. HUR SJUKT ÄR INTE DET!? Men precis, Hamilton finns det lite här och där men inte fler än något annat märke. Men Jet Set. Pjuh, på varje gymnasietjejs axel. Dock är den duvblå färgen alldeles ljuvlig. Men då kanske det är roligare med en liknande modell (den skulle vara uppskattad då jag får plats med kollegieblock i den, min Hamilton är liiiite för liten på höjden så det är inte så snyggt om man slänger ner block i den) från ett annat märke. Gillar dessutom de perforerade (?) kanterna. Den stora rosa/röda är också fin, det som är bra med den är att det är en dragkedja så att den går att stänga. Och så har den en axelrem, vilket är fint om man packat den tungt.

I-landsproblem. Verkligen. Och jag gillar dem.

Har även snöat in på smycken!

Skulle inte tacka nej till dessa två armband:

maison-martin-margiela-goldtone-cubic-zirconia-bracelet.jpg

eller

img-thing

Kom upp på pricerunner när jag förgäves försökte att hitta min MK.

(Studierna går bra idag!)

Tippex!

Jag ska förhoppningsvis bli ägare till en MK-väska i mars! :love: Den kommer bli såå snygg ihop med mina solglasögon. Bara jag får det där CSN-bidraget i tid. Och hittar ett par snygga vinterstövlar som inte är alltför dyra (någon tyckte liksom visst att det skulle komma såpass mycket snö att det når upp över hålet i mina nuvarande stövlar, så det känns som att jag inte har så mycket val på den fronten, stackars mig).

Jag tänkte ta det via Singapore. Se till att de tar hem den till butiken så får jag skicka en snäll förälder som köper den åt mig och sen får den åka hem med mina grannar som ska dit i mars, så jag får tillbaka skatten. ;)

Därav förhoppningsvis, vi har inte sett att det funkar än. :p

Men vad bra! Har själv inte särskilt bra erfarenheter från att beställa från deras hemsida nämligen, så hade tänkt att avråda dig från det :D

Går säkert bra att beställa därifrån också, men man måste ringa dit och de man pratar med verkar inte ha någon koll på deras sortiment. Sen verkade de inte ha någon koll på hur betalningen skedde :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10