Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Kan man hyra dig?

Fast jag har så mycket kläder i min garderob. Du kan få sitta i kökssoffan och dricka bubbel istället!

Vad tror du om det här upplägget; du betalar mig i soffbubbel så kan jag berömma precis hela din samling kläder, varje dag (utom storhelger och sjuttonde maj såklart)? Och typ mangla nåt.

Åh, KAN DU? Är imponerad om du kan mangla, det är ju praktiskt taget OVÄRDERLIGT. Ska genast överlägga med mannen för att se om han anser detta vara en lika nödvändig investering i hushållet som jag.

KL
Jag suger på det här med nätdejting :p Vad gör man med en flirt på happypancake? Vad fyller den för funktion?

Inte lika mycket som jag :D
Jag vet inte... tjejer besvarar dom ju inte ;)
Känns som att det är större chans om man slänger iväg ett mail. Men jag är kass på att komma på nåt fyndigt mail. Så det fungerar inte heller.

Ni kan få köpa en sådan där dyr & fin väska till mig ;).

Yllva:Vad härligt!Tycker du ska satsa på han som deltar i matlagningskurser ;).
Min M ville ju bli kock en gång i tiden så det är verkligen toppen att ha en sådan kille :).

Jag ska ha prov idag & har lyckats sova 4 timmar ca :(.

Jag har för övrigt en snygg och trevlig kille i 27-årsåldern (tror jag, ungefär där i alla fall) till övers. Är det någon som vill ha?

Skicka han hitåt :)
Jag är trött på att träffa halvbra killar, behöver en helbra!
(Om det var seriöst menat så kan vi ju ta det vidare på annat socialt nätverk eller nåt!)

Yllva:Vad härligt!Tycker du ska satsa på han som deltar i matlagningskurser ;).

Tävlingar var det till och med. Har en känsla av att han försöker avsluta mailkonversationen dock när man själv skriver typ tio meningar och han två, utan fler frågor. Tar det som en hint... :p

Tävlingar var det till och med. Har en känsla av att han försöker avsluta mailkonversationen dock när man själv skriver typ tio meningar och han två, utan fler frågor. Tar det som en hint... :p

Hmm ja, kanske take ha hint? Jag brukar sluta skriva till dem som gör så. De brukar inte försöka upprätthålla kontakten... Nyligen skrev en som verkade supernyfiken men ganska snart gick hans mail mest ut på att berätta om vad nöjd han var med sitt jobb. Punkt.

Och åååh jäkla skitdag här idag. Dels skitsvårt att somna igår för både hund och katt var i sitt esse och jag tänkte gå upp i tid idag, men det var omöjligt att somna. Drömt konstigt också. Och så crappy dag idag. Tur jag är klar med redovisningen vi ska ha i morgon, funderar på att dra ett streck över den här dagen.

Klart du inte är töntig! :)

What's up?

Chili: Nä, tror jag lägger ner det. Känner spontant att det inte är någon perfect match ändå.

Tråkigt med skitdag, och ja, man får stryka dagar ibland ;)

Men jag blir verkligen helt jätteaptöntig och drar konstiga skämt och blir helt socialt inkompetent när hamnar i situationer med människor där jag verkligen VILL vara cool och rolig och mig själv. Orkar knappt med min egen hjärna. Suck.

Jag tycker att du är ascool och rolig!! :)
(ska jag ta det som att jag inte är tillräckligt ball för att du ska få prestationsångest? ;))

Jag träffade min handledare igår. Astrevligt!

Undret: Hoppas det går jättebra idag! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10