Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

KL
Jag suger på det här med nätdejting :p Vad gör man med en flirt på happypancake? Vad fyller den för funktion?

Jag sitter på jobbet drygt 3 timmar till. Trött som ett as, ensam och lite grinig . Tur att jag har söta vakter att spana på...

Ja, precis. Begriper inte den funktionen alls och kollar sällan ens på mina flirtar. "Dig vill jag veta mer om". Jaha, men så fråga då? :p

(Tror bestämt det luktar lite bitter om Lården ikväll?)

Lite olika, men ikväll står jag i en garderob någonstans i Göteborg... :)

Okej inga idéer :p

Men ja!!! hallå ställ en fråga eller vad som helst om du är intresserad!

Jag blev stalkad idag O_o Tyvärr var killen ifråga inte det minsta i min smak, jag har helt enkelt inte sån tur att nån superheting helt random börjar följa efter mig från bussen :p

Nu kan vi vara lite snela här. Mannen känner tydligen någon som spelar musik och gör detta rätt bra, för de är med och tävlar på P3. De håller dock på att bli slagna med typ sådär 20 röster just nu. Så, om ni inte har något bättre för er så kan ni ju passa på att rösta på karlarna här. Gillar man bandkillar så kan det kanske vara en fin kopp te också.

Ingen sån tur här heller! Man får bli klumpigare och börja snubbla på/hälla kaffe över/välta folk. Perfekt conversation starter!

Fröken under: (åh, det ska bli så fett sedan när vi kan skiva fru under!) Måste man logga in för att rösta eller är jag el stupido?

Jaa den funktionen stängde jag av för länge sen! Helt värdelös.

På ämnet så dejtar jag vidare! Lite hemlighetsfullt men ändock dejtande. ;)

Tror man måste logga in via fb (för att SverigesRadio hade problemas med röstfusk).

Och Fru Under - I like it!

Men så unket! Jag blir ju rent förfärad över att sådana vidrigheter förekommer.

Då lovar jag att rösta medelst dator imorgon :)

Och vassego! Tror att alkoholångorna gjort mig lite på lyset. På pickalurven. Rund under das fötter. Glad i los sombreros.

Låter som en rätt trevlig garderob ändå, mycket roligare än min. Men så har jag ingen Lååååårrrrrrd i den heller.

Har röstat!

Sedan den förra dejten inte vill va med mig mer så har jag bara träffat två som jag inte vill träffa igen...
Fast snackar med en som tydligen deltar i matlagningstävlingar. Kan det bli en match med en tjej som typ lagar halvfabrikat två gånger i veckan max haha?

Lyssnar på en av Kahnemans föreläsningar och inser att jag kan dem utantill vid det här laget. Men jag finner tröst i gubben just nu, han tror på min teori (eftersom han uppfann den) och jag är nervös. Men om prick 12 timmar så har jag både opponerat och försvarat mig. Då borde jag veta om jag ska köpa en flaska bubbel eller hoppa från valfri bro på vägen hem.

Jag har för övrigt en snygg och trevlig kille i 27-årsåldern (tror jag, ungefär där i alla fall) till övers. Är det någon som vill ha?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10