Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tror att det är typ snitta och tömma som gäller, ja. De kan säkert göra det på VC, men frågan är om de gör det när det gäller ett så känsligt område som ögat?
Va segt att det blev uppskjutet
men du, om du känner att det blir för mycket för dig så tacka nej till extrapassen!! Förstår att du vill tjäna ihop extra inför USA, men det får inte vara till vilket pris som helst, för då kommer du inte kunna njuta av resan sen ändå!
Min kära moder hade en sak som var tvunget att opereras mycket nära ögat. Då det satt så illa så blev hon inte ens remitterad till hud för det utan till ögon (eftersom man ansåg att det var viktigt att vara rädd om ögat när man utförde ingreppet). Nu sitter väl ditt inte så nära, men som du säger så kan de vilja vidta extra försiktighetsåtgärder så att inget annat blir galet.
Jag hinner tyvärr inte vara inne här så mycket längre men allting flyter på rätt så bra nu.Har kämpat i uppförsbacke ett bra tag nu,gör det fortfarande,men det börjar kännas lite bättre med allt.
Lården: Lider med dig, hoppas att den går ner av sig självt så att du slipper allt annat. Men finns det inget man kan göra själv? (Och då menar jag inte i stil med att stå framför badrumsspegeln med en grönsakskniv och en flaska vodka och genomföra amatörkirurgiska ingrepp)
Jag börjar längta efter torsdag 12.00 väldigt mycket nu. Kan inte sova klokt och har så många listor och papper och grejer i hjärnan. Har i alla fall skrivit ihop den skriftliga inlämningen som man ska ha med och presentationen av uppsatsen som jag ska opponera på. Ska repetera lite teorier, argument och annat och imorgon ska jag träffa och prata ihop mig med tjejen som jag opponerar tillsammans med. Snaaart (så kan nästa termin börja med buller och bång och stress, yeii ).
Måste bara fixa att få ihop 22,5 hP *nervös*.
Sen har min mamma tipsat mig om vikarie pooler så ska ringa runt till en massa sådana så kanske jag får reda på vad jag ska göra i framtiden.
Alltså min väska är helt slutsåld ÖVERALLT? Gör så ONT.
Drömmer nu om http://www.net-a-porter.com/product/401615 eller en Céline luggage tote. Planerade att köpa en Kate Spade New York Park Avenue Beau, men vet inte längre vad jag känner för "rosetten"?
Vilken är den som är slutslutslut då? Jag gillade MK-väskan, riktigt mycket faktiskt.
Själv är jag lite inne på en Tory Burch nu. Om inte en MK, men de är ju ÖVERALLT! Om allt går som det ska imorgon så ska jag tjöpa en fin väska för att jag kan. Inte för att jag behöver en just nu, men för att jag vill ha en sak som kan påminna mig om hur jävla bra jag var och fixade det här. Och förutom att jag gillar väskor så är det praktiskt, för man kan behålla dem trots kroppsliga förändringar och de blir liksom inte helt fel.
Frågan är dock - stor eller liten? Klassisk eller lite krajsy? Jag har ju en som är stor och klassisk (för mer klassisk stil än svart och guld finns väl ungefär inte). En stor väska skulle jag nog använda mer. Men en liten kan vara kul för de tillfällen när jag inte vill släpa på... allt
Det är MK Studded Selma Large Saffiano Tote som jag har haft siktet inställt på som är slutsåld
Håller med om att det kryllar med Kors på stan! Hamilton ser jag faktiskt ganska sällan (såg en röd innan jul, den var läcker!), men Jet Set är värst - det går verkligen inte att gå på stan utan att se en.
Vad har du hittat för någon från Tory Burch? Jag är SÅ sugen på att köpa ett bar ballerinaskor från Tory Burch (och var så nära i somras!), men mannen hävdar (i sann glädjedödaranda) att loggan ser ut som en svastika. VILKET DEN INTE GÖR.
Har också funderat på en Mulberry Alexa i några år nu, antagligen i färgen oak eller Pinky Mink:
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.