Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag känner i övrigt precis likadant den här veckan. Vill ingenting, orkar ingenting. Tillfällig svacka. Tyvärr har jag massor av saker jag måste göra. Blöh.
Ja, det gillar jag också! Är man extra nördig lyssnar man på Naturmorgon i P1, som turligt nog också finns på webben om man inte vill gå upp klockan sex lördag morgon.
Jag sitter och skriver på sista temat på denna kurs. Äntligen ett eget arbete och jag grottar ner mig i urban farming så det bara stänker om det! Så typiskt mig, blir alltid helt galen i det jag nördar i för tillfället. Självklart sporrar detta ämne mig till mina framtida odlingar i trädgården, CAN'T WAIT! Då får ni komma och så grillar vi och äter grönsaker och jordgubbar och hallon från landet och dricker hemmagjord rabarbersaft
Inte jag heller. Mår verkligen inge bra alls just nu, mår illa titt som tätt och har haft problem att sova igen. Och jag bara VILL inte stå och se ut som jag gör just nu inför hundratals människor. Inser att det är fjantigt, men det känns jättejobbigt och som sista droppen på något vis.
Haha! Menar du att du inte går upp 05.57 och kokar en kopp kaffe innan programmet börjar, samt driver Naturmorgons Fanclub, Facebookgrupp och twitter?! Chockad!
Själv ligger jag hemma sjuk som vanligt... Har tack och lov en bra bok att läsa. Inatt var jag riktigt dålig, hade nog nån form av febertopp, bara svettades och frös och hade jätteont i kroppen. Fick tagit mig upp och hämtat vatten och ipren, sen kunde jag sova sju timmar till... Skall vara hemma från jobbet imorgon med var tanken, men hoppas verkligen det räcker med det!!
Men gillar inte att du har en svacka, hoppas att du kan vila upp dig så att det blir lite bättre! Den där bölden kan ju gå och dra något gammalt över sig. Men om det skulle vara något som jag kan göra (förutom möjligtvis att genomföra en operation på ovan nämnda böld ) så hojta till!
På fredag från början men blev tvungen att ändra tiden pga jobbet. Propsade på att få tid den här veckan, men det gick inte. Så nu fick jag tid på tisdag om en vecka istället. Nästa tillfälle efter det var 28:e...
Jag gillar verkligen människor som är så nördiga och bara går upp i sina senaste projekt som om det inte finns något annat! Uppfriskande så, you go girl!
Men jag är lite besviken på att du inte sitter där och blickar förväntansfullt mot radion 05.57 på morgonen, det måste jag säga
Ja alltså jag älskar att få veta mer om hur allt fungerar, delarna om hur kroppen fungerar ska vi inte ens börja på! Hur är det möjligt liksom??
Men, jag är fortfarande typen som behöver svar! Gillar inte antaganden och "troligtvis gick det till såhär..." Varför? Hur? När? Var???!!
Låården: Älskar institutet Dessutom har de varit inne på de områden jag pluggar de senaste avsnitten jag lyssnat, perfekt ju
Förövrigt kan jag bara stämma in med er andra, är också i en såndär vill inget, orkar inget period Suck! Eller jo jag vill träna men det kan jag inte
Ska ta ett sista ryck med denna kursen nu närmsta veckan, sen är det klart iaf.
Åh, men vad gullig du är!
Jag är hemma hos mamma och blir lite ompysslad så det går väl ingen nöd på mig egentligen. Men det känns så jobbigt, för jag kände redan förra veckan att det var på väg att bli för mycket och tänkte att jag skulle ta ett par-tre dagar ledigt och bara göra ingenting annat än att rida långa skogsturer och titta på film. Så blev det istället 9-timmarspass till sent på natten kombinerat med tidiga morgnar...
Men så känner jag mig så otacksam samtidigt, för jag är ju verkligen så glad att få jobb. Det är för mycket nu bara.
Jag fick ett ryck igår kväll vid halv ett på natten och började då städa ut julen samt skriva ihop inlämningen som opponeringen ska baseras på. Somnade således sent och vaknade inte fören vid lunch idag. Helt okej dock, har inte kunnat sova på ett tag på grund av stundande opponering. Tror att jag har rätt bra koll på vad jag ska prata om, är däremot livrädd för att jag ska få uthärda 45 minuter av frågor som jag aldrig tänkt på och absolut inte kan besvara då det kommer till min egen uppsats. Måste läsa på lite av varje så att jag känner mig lugnare innan bara, egentligen så är jag nog rätt så bra förberedd.
Nu ligger jag i soffan med en katt på magen och kollar på RuPauls Dragrace.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.