Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Åh vad mysigt det ser ut :love:

kl

Jag har absolut NOLL motivation till någonting som inte är att fuldansa till LMFAO med valpen (som blir fyra månader idag!).

Grattis till Herr Valp!

Jag känner i övrigt precis likadant den här veckan. Vill ingenting, orkar ingenting. Tillfällig svacka. Tyvärr har jag massor av saker jag måste göra. Blöh.

Han tackar!

Jag har också en massa att göra, men ååååh, vill inte kan inte orkar inte.

BAJS.

Ja, det gillar jag också! Är man extra nördig lyssnar man på Naturmorgon i P1, som turligt nog också finns på webben om man inte vill gå upp klockan sex lördag morgon. ;)

Jag sitter och skriver på sista temat på denna kurs. Äntligen ett eget arbete och jag grottar ner mig i urban farming så det bara stänker om det! :D Så typiskt mig, blir alltid helt galen i det jag nördar i för tillfället. Självklart sporrar detta ämne mig till mina framtida odlingar i trädgården, CAN'T WAIT! Då får ni komma och så grillar vi och äter grönsaker och jordgubbar och hallon från landet och dricker hemmagjord rabarbersaft :love:

Inte jag heller. Mår verkligen inge bra alls just nu, mår illa titt som tätt och har haft problem att sova igen. Och jag bara VILL inte stå och se ut som jag gör just nu inför hundratals människor. Inser att det är fjantigt, men det känns jättejobbigt och som sista droppen på något vis.

Men ja. Kom kom kom!

Jesper :love:

Haha! Menar du att du inte går upp 05.57 och kokar en kopp kaffe innan programmet börjar, samt driver Naturmorgons Fanclub, Facebookgrupp och twitter?! Chockad!

Åh. Jaaaa!

åååååh, det där lät mysigt! Count me in!

Själv ligger jag hemma sjuk som vanligt... Har tack och lov en bra bok att läsa. Inatt var jag riktigt dålig, hade nog nån form av febertopp, bara svettades och frös och hade jätteont i kroppen. Fick tagit mig upp och hämtat vatten och ipren, sen kunde jag sova sju timmar till... Skall vara hemma från jobbet imorgon med var tanken, men hoppas verkligen det räcker med det!!

Du borde lyssna på Institutet i P3! :love:

Håller med! Älskart!

Men gillar inte att du har en svacka, hoppas att du kan vila upp dig så att det blir lite bättre! Den där bölden kan ju gå och dra något gammalt över sig. Men om det skulle vara något som jag kan göra (förutom möjligtvis att genomföra en operation på ovan nämnda böld :angel: ) så hojta till!

Fy bubblan för att vara sjuk igen :( Krya!

På fredag från början men blev tvungen att ändra tiden pga jobbet. Propsade på att få tid den här veckan, men det gick inte. Så nu fick jag tid på tisdag om en vecka istället. Nästa tillfälle efter det var 28:e... :(

Jag gillar verkligen människor som är så nördiga och bara går upp i sina senaste projekt som om det inte finns något annat! Uppfriskande :D så, you go girl!

Men jag är lite besviken på att du inte sitter där och blickar förväntansfullt mot radion 05.57 på morgonen, det måste jag säga :angel:

Valp :love: vill han inte visa upp sig såhär på sin födelsedag? Känner att det är flera i tråden som kan behöva en valpboost!

Mvh / Omtänksam och ber endast med hänsyn till de stackars sjuklingarna

:D :love: naturvetenskap! :love:

Ja alltså jag älskar att få veta mer om hur allt fungerar, delarna om hur kroppen fungerar ska vi inte ens börja på! Hur är det möjligt liksom?? :eek:
Men, jag är fortfarande typen som behöver svar! Gillar inte antaganden och "troligtvis gick det till såhär..." :rage: Varför? Hur? När? Var???!!

Låården: Älskar institutet :D Dessutom har de varit inne på de områden jag pluggar de senaste avsnitten jag lyssnat, perfekt ju :p

Förövrigt kan jag bara stämma in med er andra, är också i en såndär vill inget, orkar inget period :( Suck! Eller jo jag vill träna men det kan jag inte :arghh:
Ska ta ett sista ryck med denna kursen nu närmsta veckan, sen är det klart iaf.

Åh, men vad gullig du är! :)
Jag är hemma hos mamma och blir lite ompysslad så det går väl ingen nöd på mig egentligen. Men det känns så jobbigt, för jag kände redan förra veckan att det var på väg att bli för mycket och tänkte att jag skulle ta ett par-tre dagar ledigt och bara göra ingenting annat än att rida långa skogsturer och titta på film. Så blev det istället 9-timmarspass till sent på natten kombinerat med tidiga morgnar...
Men så känner jag mig så otacksam samtidigt, för jag är ju verkligen så glad att få jobb. Det är för mycket nu bara.

Jag fick ett ryck igår kväll vid halv ett på natten och började då städa ut julen samt skriva ihop inlämningen som opponeringen ska baseras på. Somnade således sent och vaknade inte fören vid lunch idag. Helt okej dock, har inte kunnat sova på ett tag på grund av stundande opponering. Tror att jag har rätt bra koll på vad jag ska prata om, är däremot livrädd för att jag ska få uthärda 45 minuter av frågor som jag aldrig tänkt på och absolut inte kan besvara då det kommer till min egen uppsats. Måste läsa på lite av varje så att jag känner mig lugnare innan bara, egentligen så är jag nog rätt så bra förberedd.

Nu ligger jag i soffan med en katt på magen och kollar på RuPauls Dragrace.

+1 på den!
Lider av valpsjuka här! Ska ringa en kennel i eftermiddag och se om vi får komma och hälsa på dem och deras hundar för framtida kullar :D

Är det nåt jag kan så är det att gå helt upp i små projekt. :angel: Jag bränner liksom allt krut på en gång, det finns ingen morgondag!

Angående Naturmorgon så har jag inte fått in vanan ännu men jag känner mig manad... :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka