Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Haha. Ja jag är lite luddig, när jag inte är högljudd. :p En ny och lokal förmåga är det.

addan; Jaa jag glömde nämna det, blev väl aldrig tillfälle riktigt. :p Gott med pizza!

Ja det blir nog så snart. :)

addan, får nog bli detaljer när vi ses i så fall istället för att dra allting här. :p

Haha ja, tyvärr. ;)

Alltså, jag känner att nörderiet når oanade höjder när jag funderar på att beställa en flora innehållandes endast Smålands flora. I två band. 3028 växter samt berättelser om smålands flora och lite kuriosa. Hittade den nästan 100 kr billigare på en sida än där jag sett den först dessutom. Åh, vill ha! :D

Senast ändrad:

Sista natten här!

Söker man på mig på hitta dyker jag numera upp på adressen i Göteborg. Sjukt. :D

Jag vet att det börjar bli tjatigt, men: :love: :bump: :D

Ja du vet en sån där grej där man ses, dricker öl, äter god mat och skrattar bort en hel kväll? ;) Kände att min attityd till livet började bli lite väl svart och dunkel och jag pratade lite väl ofta om att leva ensam resten av livet, vilket känns sisådär sunt som 26-åring. Så nu dejtar jag och hittar på saker istället och det är rätt kul. :D

:D

Haha. Ja jag är lite luddig, när jag inte är högljudd. :p En ny och lokal förmåga är det.

:bump:

Mvh, tillför mycket idag... :angel:

Haha, du har ingenting att berätta eller?

KL

Jag har hoppat vattenmatta idag! Pålle tyckte hindret var under hans värdighet (säkert 20 cm högt) så han klev över det istället och sket fullständigt i att det låg en konstig blå plastduk där under :love:

:rofl: Va gulligt :) Bilder??

Själv har jag varit i kyrkan och jobbat... Blev rätt kul, för lite spontant så var jag med och sjöng isn't she lovely, som avslutnignsmusik :p Sjuk är jag dessutom, så fick anstränga mig järnet för att få ljud i pipan :angel:

Ja, han sket tom i den när han klev PÅ den :D Ingen kamera med idag tyvärr!

Så bra som du sjunger så lät det garanterat superbra även fast du är sjuk!

Ja, du sjöng väl med lite i någon låt på musikquizet? Men inte mer än det, det räckte!

Sleepan: Haha ja, för såna saker är han rätt cool. Det var ju däremot jätteläskigt att någon fyllde på vatten i en hink i stallet när vi skulle gå förbi där du vet :p

Rostis! Har du skickat pållen till mina trakter? I så fall finns det en chans att jag äntligen får se honom om några veckor!

Jag hoppar in här :D Blir glad över att läsa om ni som verkar ha det bra på dejtfronten! Nu kanske jag också ska ta tag i den delen när jag flyttat till ett ställe som har ett liiite större utbud än den hålan jag tidigare bodde i :p

Ingenting alls faktiskt. Just nu har jag en period där jag känner mig stressad till gränsen av vad jag klarar, och har ingen möjlighet alls att lugna ner tempot förrän tidigast näst-nästa vecka. :(
Har eventuellt en dejt på G men jag vill verkligen inte gå när jag ser ut som jag gör nu med böldjäveln i ansiktet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 578
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka