Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Tack! Hoppas verkligen också det. Nu ska jag dessutom vara ansvarig nästa vecka vilket ska bli jättejätteroligt, men nervöst och stressigt samtidigt. Och dessutom vetskapen om att jag ska stå där och möta hundratals kunder samtidigt som jag ser ut såhär...

Svullnaden runt har lagt sig litegrann, men själva "knölen" är fortfarande lika stor och röd. Oh FUL och obekväm.

Du har inte försökt få en akuttid? Tänker att det kan ta lång tid med bölder, och ibland behövs medicinsk hjälp...

Åh, jag med jag med! :D Jag vet dock inte hur han ser ut (?) men jag kan stalka addan på den där tävlingen så får hon peka. ;)

KL

Håller helt med om att det bör vara lite mer dejting i tråden!

Lårdis, kram på dig! Det är inte kul att ha nåt sånt i ansiktet. :( Både gör och och man känner sig inte särskilt vacker. MEN det är ju faktiskt nånting helt medicinskt och inget att skämmas för, fastän man gärna gör det ändå. Men det är ju inte som att du tagit en svart tuschpenna och målat fula mönster i ansiktet medvetet. ;)

Hahahaha!! Han går inte att missa ;)
Titta efter den största hästen på tävlingen, brun med bred bläs och fyra vita strumpor:D

Det låter som ett säkert kort. ;) Addan, du blir nog kvar på tävlingen tills han hoppat tyvärr, jag vill ju inte missa en bukehäst. ;)

Jatack! Kan du komma innan onsdag vore det toppen!

Addan: Varken VC eller 1177 tyckte att jag behövde akuttid utan att det kan vänta. Fick en tid på fredag men kommer vata tvungen att skjuta på den pga jobbet. Kommer ju troligen ändå bara få en remiss till kirurg, så det lär ju dröja innan det faktiskt händer nåt. GAH.

Tack :love:. Och jag veeet ju det egentligen, men folk glor och det känns sjukt obehagligt. Det är så sjukt dålig tajming nu när jag verkligen känner mig stressad över alldeles för mycket annat. Annars är det ju inget farligt, troligtvis, jag vet ju det.

*kl*

Hann inte träffa mannen i helgen, vi hade fullt upp på olika håll båda två. Men nu har vi faktiskt bokat in en träff i veckan efter jobb. Dessutom ska vi troligen ses hemma hos honom. Jag är sjukt nervös redan nu.. :o

Annars har jag haft en finfin helg, var ute på världens finaste ridtur igår. Bildbevis :D Det gjorde gott i själen, helt fantastiskt var det. :love:

KL
Alltså.... Sitter och läser min naturkunskap och jag tror jag blir tokig! :confused:
Vad fanns innan BigBang? Inget? Hur är det möjligt? Hur kunde det bara börja expandera från inget? Hur kan något vara oändligt? Varför finns det liv just på Jorden? Hur kunde liv börja uppstå? Hur/varför bildades de första bakterierna som sedan utvecklades till allt liv?
Vet ni att alla kolatomer som ingår i fett, socker och protein, dvs typ allt runt omkring oss, bildades när en annan stjärna "dog"?
Fattar människor hur otroooligt liten tid vi har funnits? Varför har människor en tendens att tro art vi vet bäst? Som de tidiga vetenskapsmännen som tog förgivet att allt kretsade kring jorden? Minskar den känslan i takt med kunskap?

/Psykot stoppar ner näsan i böckerna igen :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 578
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka