Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

NOOO! :( Men bild på skorna och glasögonen! Kan du inte be dem att ta in den, och få den i födelsedagspresent? Tänker om dina föräldrar kommer till Sverige så kanske de kan ta med den? Var skorna från Kors?

Hm vet inte varför telefonen tyckte att det skulle skickas två gånger...

Men bilder!!!! :bump:

Lagom avis när jag såg att en kompis lagt upp bild på Adam Lundgren där! Vilken låt var han med på? Var det fler gäster?

KL

Jag och syrran var på Jonas Gardells show "Mitt enda liv" igår. Får ni möjlighet så gå och se den! Helt underbar! :)

Adam var med på En Midsommarnattsdröm, jag var rätt säker på att han skulle dyka upp. Och det enda som kan vara bättre än en Håkan måste ju vara TVÅ Håkan :D

Och sen sjöng han en låt tillsammans med Dan Berglund också.

Mycket sant!

Gardell sjöng en låt och hade bildspel från torka aldrig tårar bakom och jag kom på mig själv med att tänka på Pål istället. Mycket förvirrande!

Alltså raggningsförsöken i den här stan, de har förändrats något sen jag flyttade härifrån för tre år sedan! Jag och Addan var ut för några roliga typer igår.

Först har vi den extremt högljudda killen som kom fram medan det fortfarande var restaurangmingel och väldigt lite folk. Jag tror att sådana killar måste i princip skrika och skratta mycket högt så att alla i lokalen kan uppmärksamma vilken man han är som går fram och raggar? Och ja. Hela lokalen observerade spektaklet.

Sen killen som i princip förolämpade Addan för att hon sa att hon inte är bra på att dansa - alla svenskar kan ju dansa! :cautious:

På väg hem, två killar vi bara gick förbi. Den ena säger (högt) till andra killen: Nej XX, de vill inte ligga med dig!
Sen gick de förbi oss när vi stod och väntade på skjuts. Då säger samma kille: Nej XX, de vill inte kissa med dig!
Samma tillfälle. En kille frågar om vi ska med till Pipes (en pub). Vi säger nej, vi ska gå hem. "Synd, men ha en fin kväll, själv ska jag gå till Murphys (en annan pub) nu!". O_o

Nu kan jag stanna hemma ett tag, det var nog lite overload på raggningsförsöken för mig, och så har jag härmed bidragit till att vi iaf låtsas som att det är en singeltråd fortfarande. ;)

Haha, det var ju väldigt intressanta människor ute iaf :D

KL

Skulle ridit ut en sväng idag, men tittade ut genom fönstret och konstaterade att det var snöstorm. Så pålle fick vila istället!

Haha, jag gjorde misstaget att ge mig ut ändå. Det snöade ju bara lite, liksom. Hann kanske 10 minuter sedan började det ösregna istället och styltorna gjorde hela hästen en decimeter högre :p. Som grädde på moset mötte vi en älg, då räckte det kände både jag och hästen så vi gick hem.

Här snöade det inte lite, här vräkte det ner! Pålle fick nöja sig med snögaloppen han fick igår!
Men jag förstår att du gav upp, det hade jag också gjort i det läget!

Sannerligen!

Och det snöade helt galet även här uppe! Var ute kanske en halvtimma med hunden och våra spår var så gott som borta när vi kom hem.
Lordis; jag hade också gett upp. Sånt här snöfall njuter man nog bäst genom en fönsterruta!

kl

Ååh råkade beställa en massa saker från Asos.

DAMN YOU ASOS AND YOUR 20 %!!!

Jag var på väg att inleda med ett "haha" men ändrade mig, för det där kändes mer "eeh, wtf?!" O_o Folk i Karlstad kan nog vara rätt skumma de med när de raggar, men låter som att de ändå slår Jönköpingsborna med hästlängder...

Min helg har bestått av kattutställning på lördagen då min sessa fick sitt första cert.Hon blev tyvärr inte inkallad till något mer men är en mycket stolt matte.Hon fyller 1 år på söndag & en Maine Coon växer ju Länge.
Igår tog jag & M det väldigt lugnt.Var bara iväg till affären en sväng.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 578
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka