Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Det låter så himla skönt! Och det märks att du är mer uppåt. :) Materiell lycka är inte så pjåkigt heller. Hela jag blir lycklig när jag är i min trädgård och när jag ser alla fina saker som följde med torpet!

Jag är även i samma sits, har sparat till mitt lilla hus hela året. Men det borde ju finnas en liten pott för ett objektiv där också, om jag bara skärper till mig lite. :p

Eller hur! Fattar inte att tidningarna kallar Kate Middleton för "Stilprinsessan", det är ju Katie Price som är det?

Något sånt här drömmer jag om att ha på mitt bröllop

katie-price-married-again.jpg
Du kommer vara så sjukt vacker där i trappan! :love:

Måste vara därför hon stoppat en binda eller nåt i trosan? För att hon skulle gifta sig i en trappa och inte ville ha allmän insyn i fitty?

Kl

Hurra! Idag fick jag plats i en ridgrupp i Götet till våren! :D
Kan bli svårt att få ihop schemamässigt men jag får försöka pussla. Jättekul iaf!
Dessutom ihop med Es kompis tjej! :)

Åh vad kul! :)

kl

Ser på den utan tvekan sämsta filmen någonsin, Abduction. Alltså den är verkligen brutalt dålig. Fascinerande dålig.

Japp, så jag är så nöjd och glad! :D (förutom att det kostar skjortan dock, men det har vi ju konstaterat att det är värt :)).
Har mest ångest över hur det ska lösa sig om jag inte kan rida vissa dagar, hoppas på att få mitt schema snart :)

E sa att det blåser som fan, haha. Här blåser det också men inte så farligt än så länge..

Men alltså den var verkligen så FASCINERANDE dålig att man var tvungen att kolla. Nu är den dock slut! Det var med han varulven i Twilight, så de hade väl inga högre krav på att det skulle bli en bra film, de visste väl att varenda tjej mellan 9 och 18 år skulle gå och se den :p

Du kommer vara så sjukt vacker där i trappan! :love:

Måste vara därför hon stoppat en binda eller nåt i trosan? För att hon skulle gifta sig i en trappa och inte ville ha allmän insyn i fitty?

Fast jag är lite pro insyn i fitty, så jag tror att jag skippar den :) Men så brukar jag stå på ett säte på gröna linjen och fläka ut mig hela dagarna också.

Student, du vet, har inte så mycket bättre för mig.

Hon kanske ville att fitty skulle se större ut?

Chili: SJÄLVKLART ska du köpa objektivet! Vi behöver fler materialister i tråden.

För övrigt har jag konstaterat att jag umgås med folk som har för mycket pengar. Var ute med mina australiensare i förrgår och berättade om min nya kärlek Diorväskan för 6000 singdollar, och får frågan "men varför köpte du den inte då?" PÅ FULLT ALLVAR!! Kan man ställa en sån fråga så allvarligt, då MÅSTE man ha för mycket pengar. :cautious:

Ah, vet du, det är liksom det första man tänker när man ser dig! Man ba "mm, där har vi en tjej som blottar sig på gröna linjen, det ser ju jag det!". Jag är en sådan människokännare! Fantastiskt!

Sant. Hon verkar ju fara för silikon i andra sammanhang så varför inte i fitty?

Har du inte lyckats övertala lilla pappa till väskan än?

Kul! Du får gärna PM:a vilket ställe det är om du inte vill skriva ut det! ;)

Med min nya medryttarhäst har jag kommit fram till att ston kräver jäkligt finkänslig ridning. Bra träning med andra ord!

Och för att knyta an till ämnet i tråden så har jag en dejt på söndag! Får bara hoppas alla tåg går som dom ska i helgen (hur troligt haha?) så jag kommer tillbaka i tid. Det är samma kille som jag träffade några gånger för mer än en månad sen nu. Han skall flytta tillbaka till min stad i helgen (hans hemstad) så sen kommer vi kunna hänga massa! :bump:

Nej. :( Men jag har en plan. Jag ska ta med honom till ett nytt köpcenter (med Dalíoriginal utanför :love:) och ta med honom in i Michael Kors-butiken för att kika på solglasögon. :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10