Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Åh men gulle nutte :love:! Nu får du berätta om din glossybox, som jag gissar är uppsliten och utspridd redan? :)

som jag gissar är uppsliten och utspridd redan? :)

:angel:

Fick samma torrschampo som jag fick från Asos förra veckan (har inte provat but it better be good!), en deodorant (vilket jag typ aldrig använder), en svart ögonskugga (bra då jag hade tänkt att köpa en!), en universalkräm (känns vuxet!) och en oceanisk lermask.

Hoppas att lermasken är bra, för då kan jag gå in i någon tjusig butik och fråga om de möjligtvis säljer en "oceaaaaniiisk lermask".

Hoppas att lermasken är bra, för då kan jag gå in i någon tjusig butik och fråga om de möjligtvis säljer en "oceaaaaniiisk lermask".

Vid det tillfället får du äntligen chans att använda alla minkpälsar, hattar med flor och cigaretthållare du har liggandes hemma!

Har inga minkpälsar... Men jag har en far som jobbar som anestesiolog, tror du att jag kan be honom to slip me something, så att jag kan använda björnen som päls?

Och cigaretthållare, där fungerar ett svart sugrör bra (åtminstone efter ett par shots - hon talar av erfarenhet!)... Och har inte Undret någon hatt med flor att låna ut?

Känns som att jag har beställt VÄLDIGT mycket grejer den senaste tiden.

Längtar till januari, det blir en ganska beställningsfri månad.

Och jag ska hålla huvudet lite lågt, titta upp mot expediten, se lite kritisk ut (som att jag tänker "stackars lilla dumma flicksnärta, förstår du ens vad oceaaaniisk betyder?") under mitt flor och dra in röken i lungorna för att sedan puffa ut den när jag har ställt frågan.

"Oceeaaaniiiisk"

Det är roligt att läsa om din stora glädje inför denna paketens månad. :D Själv har jag bara köpt saker till andra den senaste tiden, det är roligt men inte lika spännande som att själv få paket!
Om ni har en påtryckande övertalningskampanj kanske jag beställer ett sånt däringa objektiv som jag suktar efter, som belöning för väl studerat de senaste tre åren och i synnerhet under nuvarande kurs? :angel:

Och DÄR började regnet utanför fönstret att bytas mot snö! Tänker dock inte lägga till någon hjärtsmiley, ty det vankas plusgrader efter stormen och då är det ju ändå bara bajs med allt. Jag vill ha vinter. Snälla?

Frågan är bara var du ska hitta en väska stor nog att stoppa björnen i?

Väska? Jag ska ha honom runt halsen, som en boa!

Typ som min BFF Katie Price:

katie_price_spolar_i_haret_pal.jpg

Haha! Känns ganska lyxigt att ha haft så många paket på väg.
Jag jobbade hårt i somras (även med körtelfeber!) för att ha ordentligt med pengar till lägenheten, och nu är det mesta på plats - och Abbe med. Så jag känner faktiskt att det är dags för mig att unna mig lite!

Känner dessutom att jag har varit gladare än på länge, och även om det är materiell lycka så känner jag mig mycket piggare och mer uppåt! Som att kroppen har blivit påmind om hur den tillverkar endorfiner.

Och jaa, nytt objektiv! :bump: Det är du definitivt värd! :)

Åh, hon är alltid så stylish! Den som ändå hade den där naturliga fallenheten för stil...

Eller hur! Fattar inte att tidningarna kallar Kate Middleton för "Stilprinsessan", det är ju Katie Price som är det?

Något sånt här drömmer jag om att ha på mitt bröllop

katie-price-married-again.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10