Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Kul att du sökte jobbet! Hoppas det går bra :)
Jag är ju med i ansökningstagen, och blir alltid rådd att ringa och prata med dem.. Jag tycker ju sånt är asläskigt, men tror samtidigt egentligen att det är gynnande!

+Jaulegris: Tack så mycket, det gör jag med :p.

Ceta: Får du några konkreta förslag på vad du ska ringa och fråga/prata om?

Jaulgreis :angel:

Låter som en bra idé att ringa, har tyvärr själv inga tips. Men håller tummarna :bump:

Ring bara om du har en konkret fråga! I alla fall om det är ett större företag eller i övrigt erfarna rekryterare som håller i processen. Är det ett mindre företag kanske de accepterar "slöprat" i större utsträckning. Jag har iaf fått rådet (av rekryterare) att INTE ringa såvida du inte har en viktig fråga. Det kan vara t.ex. att du inte kan se ifall din bifogade fil faktiskt kom med mailet, eller fråga om nånting viktigt som rör tjänsten. Kanske framgår inte anställningsform, anställningsperiod, tjänstgöringsort eller liknande.

Lycka till, hoppas det går vägen för dig!

Alltså HATAR Compeedreklamen!

Hon kommer där med sin "AAW, TYCKA SYND OM"-röst "När du har fått munsår, tänker du då på hur ofta, var och när du ska behandla det?".

Liksom, NEJ!!

Alltså inser att jag är jordens gnälligaste människa, men GUD vad det sticker i ögonen när man får "imrg" i ett svar från (Glossybox's) kundtjänst.

"IMRG" ÄR INGET JÄVLA ORD!!

IMORGON!!!! IMORGON!!!! IMORGOOOON!!!!

Med vänlig hälsning,
Fröken Gnällspik

Nej tyvärr får jag aldrig det :( och jag kommer sällan på nån bra fråga.. Tycker dock Chilis svar var bra!! :)

Det är jättetråkigt att vara skadad! Krya på dig!

Har redan plöjt igenom massa serier, just nu är jag inne på pretty little liars och sen vet jag inte vilken tv-serie jag ska följa. :p

Yllva: Jag kan nästan inte gå, speciellt i trappor gör det fruktansvärt ont och jag vill hellre lägga mig ner och stortjuta än gå i en trappa. Jag har mina vänner kryckorna till hjälp. Kan inte heller ligga på sidan eller vända på mig i sängen, och jag har svårt att sova på rygg. Går ganska bra att sitta så just nu sitter jag på jobbet och plågas. Det gör ont från höften och mot naveln samt upp mot revbenen för mig.

Gjorde du en röntgen efter din olycka?

Zarro: Tack, det hoppas jag med!

tack, mår faktiskt lite bättre idag :)

Jag började titta på private practice från början, för den hade jag inte sett.... Kanske den kan vara nått?

Oj, låter ju inte alls bra! Har du varit hos läkare?

Vad skönt att du mår lite bättre! :)

Åh, Private Practice :love: Den kollade jag igenom på ca 1 vecka, underbar serie!

Ja, jag spenderade hela förmiddagen på sjukhuset i måndags och bollades mellan akuten och röntgen hela tiden. Det blev en spännande röntgen eftersom jag inte kunde ligga på mage eller på sidan och de skulle ta plåtar på ländryggen men de ordnade till det till sist. Läkaren gav mig dock starka smärtstillande som man inte får köra bil på trots att jag sa att jag körde själv dit. Så det var bara raka vägen hem innan de hann verka. :o :p

Ja det låter som för mig fast värre... Ja de röntgade men precis som du hade jag väldigt svårt att vända på mig osv men de hittade ingenting på röntgen i alla fall så fick också åka hem med starka värktabletter. Läkaren sa att jag nog behövde va hemma från jobbet en vecka (en vecka!? tänkte jag, det går inte) men olyckan hände på fredagskvällen och jag var redan mycket bättre på måndagen även om jag gick och haltade ett bra tag... Ska ta tag i och gå till en sjukgymnast snart förhoppningsvis så man kan stärka upp det som blivit felbelastat för jag blev liksom halt på andra sidan än där smällen var. :p

Krya på dig!!

Ååh jag önskar att jag kunde sticka.
Känner på mig att jag hade varit bra på att sticka just precis idag.

Här regnar det bara, jättemycket. Och jag måste förflytta mig från ett stället till ett annat snart. :arghh:

Här blåser det mest :p skall ut och inspektera snart så hoppas vi inte blåser bort ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10