Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

"Ja tack, vad snällt. Jag vet ett par snygga glasögon i långtbortistan så om jag får pengarna nu kan jag åka och köpa de :)"

Och så köper du väskan istället!

Men eller hur, precis min åsikt! Solglasögon är på tok för utsatta för att lägga så mycket pengar på! Speciellt när jag redan har två par och ska lämna solen, är väl en självklarhet vad jag kommer ha mest användning av!

Det var en mycket bra idé, och hade kanske kunnat funka om jag inte bodde på gångavstånd från shoppinggatan som har alla exklusiva märkesbutiker som existerar i princip... :meh:

Något billigare, men inte direkt billigt. Det är väl främst att man får tillbaka skatten när man lämnar landet (på varor över ett visst pris) som gör att det blir billigare. :D

Alltså ska det där föreställa trottoarer, typ på bild tre? O_o Vi ligger lite efter i så fall här borta...

Det känns fint att höra!

Just nu fryser jag jättemycket trots spinnande kisse i famnen, full fräs i vedpannan och så ligger jag under täcket. Klockan är 14:47 och det ser ut som om solen går ner när som helst (det är mulet).

Jag önskar mig snö och minusgrader så man faktiskt kan njuta av den här årstiden!

Byta Singapore mot hund, man och lägenhet i Stockholm? Skulle nog vara villig att göra det, ja. ;)

Åååh vad jag saknar Dubai nu. Det var en sån himla häftig upplevelse och ÅÅÅH. Typ att gå runt i MAE eller Dubai Mall och drömma sig bort... Och lukterna, och de vackra böneutropen :love:

Vill så gärna åka tillbaka snart, men det får nog dröja. Mannen vill inte åka dit, och prio ett är ju en resa tillsammans.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10