Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Ja, vi borde ha en väsktråd. Nog för att väskor får plats här också, men de kan försvinna lite bland små björnar och sånt där... Vad heter det..? Jo, dejting! Så en väsktråd vore bra tror jag.

Jag måste för övrigt åka till stallet. Helst för 24 minuter sedan.

Det känns lite jobbigt.

Jamen eller hur! Ändå ska folk envisas med att skräpa ner tråden med dejtberättelser emellanåt... Väskorna försvinner i mängden, liksom!

Nu skäms jag... till och med jag har nog besudlat denna tråd med så banala saker som dejter då och då :o

Ber om ursäkt!

Och nu MÅSTE jag åka till stallet. Började dock skriva på uppsatsen igen. Vill inte störa mitt kreativa fokus liksom.

Tycker inte det finns behov av nån väsktråd. Den enda tråden som behövs är singeltråden. Allt annat är överskattat, här finns ju plats för allt. Hyser också en stor rädsla att ni som gillar väskor kommer överge singeltråden för väsktråden och aldrig komma tillbaka igen. Jag passar inte in där. Ni måste tänka på mig! (Passar ju visserligen inte in i singeltråden heller när jag tänker efter, men sånt kan ju ändras vare sig jag vill det eller ej. Nån väskfantast kommer jag nog däremot aldrig bli)

Alltså björnen kom på för någon vecka sedan att det faktiskt är MAT som vi äter. Och nu är han så SÖT när man äter något (eller dricker något och har en flaska framme). Flaskor är nämligen det bästa djuret vet - I LIVET.

Så här ser det ut varje gång man har en flaska i närheten (VARNING!):

d5d68cf258d211e3bb8c12edc5ec29b2_8.jpg

Ja, vågade inte strunta i att kolla så att den var hel och fin (och av rätt modell). Det ljusa lädret är en väldigt ljusgrå nyans och kvalitén :love: helt underbart läder i den. Alldeles mjukt och underbart!

Men nu ska jag gå och tråna fram till jul, det hör trots allt till lite.

Satt precis och tittade på Outnet för att motivera mig lite, och när jag tryckte på uppdatera så trillade det in en hel hög MK-väskor i "Just in". FYI liksom.

Det enda som gör att jag alls producerar något skriftligt just nu är vetskapen om att jag ska köpa en fin väska BARA FÖR ATT när allt är godkänt och det faktum att jag kommer att börja läsa på avancerad nivå till våren bara jag lyckas lämna in den här först.

Önskar jag också kunde resonera så. Jag vill VERKLIGEN köpa ett nytt objektiv till kameran, men samtidigt har jag ett helt hus som vill ha tapeter och inredning, både livsnödvändigt och roligt sådant. Visst att det också är roligt men att fotografera har ju blivit en hobby...

Med ditt resonemang borde jag ha köpt detta objektiv i juni. :p Istället blir det veterinärräkning ikväll med kissekatten som bara inte kan sluta klia sig i öronen. :)

Jag ska ge både sambons mor och min mor varsin bok i julklapp, och håller på att beställa dessa nu. Men AAAH, jag hittar ju en massa böcker till MIG. Till exempel en ny bok om Denis Mukwege :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10