Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Jag beställde lite till från asos igår :o Mannen skulle beställa nya kläder, och så råkade det hamna en mysklänning, lite smink och några par strumpor.
Men strumpor BEHÖVER man ju. Och tänk vad trist att gå runt i omysiga kläder under julhelgen. Så det enda onödiga var ju egentligen bronzingpudret.
Faktiskt.

Det vet jag inte EFTERSOM DHLS HEMSIDA INTE FUNGERAR!

Den ska dock levereras senast idag :bump:

DEN ÄR I GÖTEBORG! Och hos budet!

Det lustiga är dock att den enligt DHL flög sträckan Gatwick - Århus - Köpenhamn - Göteborg (?) - Malmö - Göteborg. Varför i hela friden var den i Göteborg en sväng i fredags för att sedan åka till Malmö för att sedan åka tillbaka hit imorse?

Är nu alldeles för exalterad för att studera. Inte bra alls. Har ett metodkapitel att skriva.

Har i alla fall haft björnungen sovandes med mig i sängen i tre timmar :love:
Han höll ju på att smälla av i början så fort man lyfte upp honom i soffan eller sängen (och låg bara och skrek), så att bli väckt av att han ska upp och vara NÄRA nu är bara :love:

Vi vägde honom igår, 13,7 kilo väger han nu. Och han är elva veckor. Jag fattar inte.

Fattar inte hur man kan växa så mycket på så lite tid! Alltså just nu sover han mer eller mindre 24/7, men han ska ju vara en LITEN BEBIS ett tag till!

Den är här! :love:

Och det är även avin för asos-paketet!

Men det känns inte så högtidligt att slita upp den och börja använda den redan. Överväger mycket seriöst att lägga den under granen i väntan på pre-julen som jag och mannen ska fira innan vi åker till Värmland och firar jul (två gånger eftersom en del av min släkt kommer från England). Man kan aldrig få för mycket jul!

KL
Kära tomten, jag vet att du ska ge mig en iPad och en iPhone, men jag skulle väldigt gärna vilja ha en väska också, bara så du vet. Tack på förhand.

Kära tomten, jag vet att du har väldigt mycket att stå i just nu. Men om du har en nisse eller två att avvara så får de hemskt gärna göra en litteraturstudie åt mig. Helst nu.

För att vi har en singeltråd som vi istället fyller med allsköns livsbetraktelser i ett beundransvärt tempo?

Och med väskor!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10