Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det kan jag göra nu, och det är ta mig tusan supegott!! Värt två utropstecken till och med. Franskt te med danskt namn; Løv Organic. Stort plus för att teet blir rosarött! Mycket väl värt sitt pris.
Kan tänka mig att det är gott! Både äppelte och kanelte är ju skitgott, tillsammans kan det ju inte bli annat än bra! Får jag komma och smaka någon gång i vinter?
Känslan när det första som händer på lördagsmorgonen - 2 dagar efter att man blivit av med sitt jobb igen - är att man kommer på att man tvättat 700 kr.
Ja, jag tror att du smittade av dig lite klokhet när du var här, det behövdes!
KL
Firade en ledig dag med en skogstur i snön. Herr häst blev mycket glad och har fattat grejen med att galoppera ute nu, så nu ska vi bara skaffa oss en broms igen
Det är min firarfödelsedag idag och jag väcktes av det här:
Har haft en helt underbar dejtdag på mannen med stan. Fick även klockan från Michael Kors som jag har planerat att köpa i över ett år av mannen i födelsedagspresent! Den gick inte att köpa i UAE, och i Schweiz beställde jag den två gånger till butiken (ena gången sålde den innan jag hann hämta ut den, och andra gången... Flyttade jag tillbaka till Sverige!). Men nu är den ÄNTLIGEN min!
Har även druckit fabulösa Cosmopolitans på Royal Viking. Dör godhetsdöden.
Åh, blev så himla glad när jag kom hem för de överlevde tvätten! Låg i kuvertet jag fått dem i (låter som om jag håller på med shady business nu, det gör jag oftast inte) och det var söndersmulat men sedlarna HELA!
Crap crap CRAP! Har fastnat totalt i Doctor Who. Det sista jag behövde just nu är ett oändligt behov och sug efter en av de längsta serierna ever, jag har ju typ 700 avsnitt att kolla på om jag vill. Jag har också ett metodkapitel och en inledning att skriva ihop innan måndag.
Gravid - 1år Jag har både fött vaginalt (första barnet) och akut kejsarsnitt (andra barnet). Jag upplevde det väldigt mycket jobbigare efter snittet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.