Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Va kinkig man kan vara då ;)

Va skönt det iaf! Och du har inte fått nån kommentar från kompisen?

Det kan jag göra nu, och det är ta mig tusan supegott!! Värt två utropstecken till och med. Franskt te med danskt namn; Løv Organic. Stort plus för att teet blir rosarött! Mycket väl värt sitt pris.

Kan tänka mig att det är gott! Både äppelte och kanelte är ju skitgott, tillsammans kan det ju inte bli annat än bra! Får jag komma och smaka någon gång i vinter?

Mums! Beställt på nätet?

Kl

Känslan när det första som händer på lördagsmorgonen - 2 dagar efter att man blivit av med sitt jobb igen - är att man kommer på att man tvättat 700 kr.

Haha, jag vill ju vänja hästen, inte skrämma livet ur honom!

Nej, inte än iaf. Skit samma, jag måste få göra det som känns rätt för mig, blir hon sur får hon väl bli det!

Ja, jag tror att du smittade av dig lite klokhet när du var här, det behövdes!

KL

Firade en ledig dag med en skogstur i snön. Herr häst blev mycket glad och har fattat grejen med att galoppera ute nu, så nu ska vi bara skaffa oss en broms igen :D

kl

Det är min firarfödelsedag idag och jag väcktes av det här:

44d5d2bc599f11e3b5380add44b2d0a4_8.jpg

Har haft en helt underbar dejtdag på mannen med stan. Fick även klockan från Michael Kors som jag har planerat att köpa i över ett år av mannen i födelsedagspresent! :love: Den gick inte att köpa i UAE, och i Schweiz beställde jag den två gånger till butiken (ena gången sålde den innan jag hann hämta ut den, och andra gången... Flyttade jag tillbaka till Sverige!). Men nu är den ÄNTLIGEN min!

Har även druckit fabulösa Cosmopolitans på Royal Viking. Dör godhetsdöden.

Åh, blev så himla glad när jag kom hem för de överlevde tvätten! Låg i kuvertet jag fått dem i (låter som om jag håller på med shady business nu, det gör jag oftast inte) och det var söndersmulat men sedlarna HELA! :D

Crap crap CRAP! Har fastnat totalt i Doctor Who. Det sista jag behövde just nu är ett oändligt behov och sug efter en av de längsta serierna ever, jag har ju typ 700 avsnitt att kolla på om jag vill. Jag har också ett metodkapitel och en inledning att skriva ihop innan måndag.

Klart du får, du rent av måste!

Lorden: Japp, vet inte om jag sett dem i fysisk butik nån gång. Mycket sugen på att testa deras citron/ingefära (jag ÄLSKAR ingefära) samt lakrits!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V
  • Valp 2024