Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Det skulle ju onekligen vara jättebra träning för hunden att hälsa på er, men det borde nog finnas mer hästvana hundar hos er som funkar bättre med en skeptisk häst. ;) Det Cindy har mest respekt för är eltråden av förklarliga skäl. :p Hästarna har hon nog inte fattat att de kan vara farliga (plus lite vallinstinkt på det).

Verkligen skit att jag missade den kvällen! Men skönt att diskuterandet ledde till nåt som känns bra nu! :)

Man kan ju tycka det, men vi har bara en liten i stallet, och den skiter herr häst i. Det är inte förrän de blir lite större som han blir skeptisk. Men vi tränar typ varje gång vi rider ut, man möter alltid en hund på vägen!

Ja, men vi får ta någon mer kväll! Vi skulle ju dricka öl också liksom :D

Ja det ska vi absolut!

Det verkar ju som att ni får bra hundträning ändå men önskas närkontakt av tredje graden med stor hund kan vi väl ställa upp. ;)

Ja lite skillnad mot den där lilla valpen är det allt. :D Hon är BC/Rottweiler och först nu börjat rottisen i henne kika fram. Det är häftigt vad hon har förändrats! Nu kan man ju faktiskt både prata med henne och berömma utan att hon exploderar av glädje. Promenaden igår var helt ljuvlig!

Jag beställde en julklapp till mig själv igår, inte så märkvärdigt men det blev en kalender för 2014 med egna bilder på fram och baksida. Tänkte att jag skulle bli lite bättre på att hålla ordning på mitt liv om jag faktiskt hade en kalender jag tyckte var fin :p

Vilket gav mig en jättebra idé på julklapp till mamma!

Men alltså, jag behöver inte fler julklappsidéer till henne... hon är ju enklast. :p
Dock måste jag skaffa fotopapper och skriva ut lite bilder! Har foton på en kär vän när hon var gravid och från vår babyshower vi höll för henne. Sonen är 1,5 år så nu är det kanske dags att komma till skott med det där fotoalbumet jag tänkt på så länge... ;)

Sen har jag alldeles glömt att jag själv har ett paket att hämta ut! Det kom fram dagen efter att jag beställde, är helt chockad över leveranstiden. :D Äpple/kanelte i fin plåtburk är det som ligger och väntar på mig.

Så fin! Ni kan inte tänka er att hundträna min häst litegrann? :angel:

KL

Nu har jag avslutat det med dejten. Känns skönt, det kändes mest jobbigt de sista veckorna!

Jag har ju redan erbjudit mig, om det var en större hund du ville ha :angel: ;)

Bra att du avslutade det :) Hur togs det emot?

jag har med paet som väntar på att hämtas ut :) Har tecknat nytt abonnemang och får en inspelningsbar hårddisk till det :D (Tyvärr kommer den inte funka förän 1 feb då det gamla går ut :( )

Vill ni så är ni mer än välkomna!

Ceta: Haha, jag tänkte kanske inte riktigt SÅ stor hund! :D

Det togs emot ganska bra faktiskt, tror han kände det på sig.

Det blir nog djungeln igen, men vi får väl se när! Ger mig inte på typ nätdejting denna sidan nyår iaf, så får vi se sen!

Alltså det luktar JÄTTEGOTT och är ekologiskt, samt kom i en fiiin liten burk! Stort plus för att det innanför locket var ett förseglat aluminiumlock, samma som på kattmat och ananasburkar etc. Välförseglade smaker. :d Dricker dock öl till hockeyn nu så provsmakning får vänta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 576
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 228
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka