Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Tror att jag läste att du hade skrivit att Glossybox hade en rätt dålig kunservice.

Och alltså JAAAAAAAAAA. Kan bara hålla med.

Jag har SÅ LITE MOTIVATION! Det känns som om jag går och väntar på att det ska bli bråttom till deadline med uppsatsen innan jag kan få igång ett riktigt driv. Vilket är ganska självdestruktivt, det skulle vara så mycket bättre om jag kunde prestera lite kontinuerligt.

Har i alla fall gått upp alldeles för tidigt för att köra mannen till sin kompis så de kunde packa bilen full och bege sig på äventyr. Lade mig i soffan med en katt och frukosten och tittade på en film. Nu är det meningen att jag ska hårdplugga hela dagen för att sedan åka ut till hästen tillsammans med min medryttare och hålla en liten lektion för henne.

Vill slå in julklappar, hänga upp adventsbelysningen och åka till Ikea. Inte skriva uppsats. Dessutom är mitt lösgodis slut. Och jag väntar på mina paket från asos och jultomten. Det sistnämnda checkade ut från Gatwick vid 5-tiden imorse.

Haha jag är i precis samma sits! Ska inte skriva ett arbete men svara på en jefla massa instuderingsfrågor som jag ska skicka in till min lärare imorgon. Om jag gjort något under veckan? Njä, har svarat på 4 frågor av typ 25 eller nått sånt... Men julpyntet kom upp igår, det går visst massa bra på TV helt plötsligt och nu ska jag till en köpcentrum och köpa en ny termometer för vår gamla blåste sönder inatt. Frågorna skjuter vi alltså på liiiite till ;)

Här är en till som har NOLL motivation. Allt känns roligare än att studera bokföring. Verkligen, ALLT.

Och varför ska jag kunna bokföra? Jag planerar att bli så pass rik att jag kan betala någon annan för att göra det åt mig.

Vad pluggar du för nåt? Känns som att jag borde ha hört det förut, men måste ha glömt.

Fast nä, jag har ganska bra erfarenheter av deras kundservice :p
Dock tar det evigheter innan de svarar på mail, ja :p

KL
Någon här som har sett Bron? Jag ser första avsnittet nu och jag blir gaaaaalen på dialogerna, kan de inte prata normalt?! Varför ska svenskar alltid vara såna värdelösa skådespelare? :arghh:

Bron är bäst!!!!!

Men håller med om att man stör sig väldigt mycket i början. Första eller andra säsongen?

Första. Första avsnittet. Ser på andra nu dock. Och jag gillar själva innehållet och huvudkaraktären, framför allt! :D Men börjar redan nu störa mig mindre på dialogerna så det ger sig väl. Första avsnittet var dock hemskt...

Apråpå Hurttasele. Är jättenöjd med den! :)
IMG_7799_1_zps5bd986d1.jpg

Så fin! Ni kan inte tänka er att hundträna min häst litegrann? :angel:

KL

Nu har jag avslutat det med dejten. Känns skönt, det kändes mest jobbigt de sista veckorna!

Tack :) Ja det har verkligen hänt grejer nu, hon är inte så tanig längre utan har blivit riktigt snygg. :)

addan: Hehe, det kan bli intressant om hästen är hundrädd. Hon härjar inte med hästarna på egen hand men människor älskar hon och då glömmer hon direkt att det kanske står en häst i vägen.

Gött att det känns bra att avsluta dejtandet, det lät ju som att det var ditåt det barkade senast!

Ja, det kändes mest rättvist mot båda! Jag har helt enkelt inte fått några såna känslor, även om han är jättetrevlig och så.

Chili: Jag skulle inte säga hundrädd, mer hundskeptisk. Därav behöver han träningen :D

Ja, men precis. Jag har väl känt lite så ett tag men inte varit säker, men nu fick det räcka helt enkelt! (Ceta och Evvan var bra att diskutera med!)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 576
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 228
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka