Hedinn
Moderator
Sv: Singeltråden 55
Sånt där förstår inte jag heller. Har varit med om liknande saker och jag fattar inte?! Jag skulle aldrig drömma om att kontakta någon på det sättet ett år senare. Man går väl vidare och låter den andra göra detsamma?
Tvåbenta!
Schweizaren hörde av sig för första gången på över elva månader och skrev det meddelande som jag hade MÖRDAT för att få för (här kommer det ELVA MÅNADER SEN.
Och nu när jag får det så känner jag bara "jaaahapp!".
Alltså jag är bara glad över att han inte hörde av sig under julhelgen, för då hade jag kanske inte varit här med världens bästa man och världens bästa valp (som just nu går runt och leker med alla sina leksaker och är SÅ SÖT). Men man blir ju irriterad över att man knallade runt i ett år och LEVDE för möjligheten att någon gång få höra det där. Och så kommer det när man har gått vidare och det känns som att hela grejen hände ett annat liv.
Sånt där förstår inte jag heller. Har varit med om liknande saker och jag fattar inte?! Jag skulle aldrig drömma om att kontakta någon på det sättet ett år senare. Man går väl vidare och låter den andra göra detsamma?