Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Ja det hade han, med mycket tvivel om han skulle skriva något alls eller ej. Så jag beundrar ändå hans mod, fastän jag mest känner "Jaha?". Vet inte alls vad jag ska göra med den informationen, så jag har gjort just ingenting. Men det värmer lite i mitt ishjärta att han skrev, och skrev många fina saker, vilket måste ha varit rätt läskigt för honom.

Jag har ju ett ex som gärna hör av sig varje år (förutom förra året) när han är ute med jobbet och blir lite full, då ska det ringas/sms:as/facebookas och 'saknas'. Jag blir lika tokig på honom varje gång, get over it, du har fru och barn sedan 10 år tillbaka.

Gör han det fortfarande?! Jeez.

Ja jag trodde ju han hade slutat med det efter att jag skällde ut honom 2011, när han var på julfest med jobbet. Hörde inget 2012, men i år hade de visst något med jobbet för några månader sedan och då skrev han på facebook mitt i natten. Vi har liksom inte hörts sedan då 2011 när han ringde senast och var full.

För övrigt så har jag gett upp på det där med att hitta någon. Inte för att jag har försökt alls sedan senaste misslyckandet iofs, men jag har bara insett att jag nog inte orkar med någon ändå. Får åka till Danmark och skaffa barn om några år istället eller så.

Har nu mina paket!!! Men personalen på ombudet är så obefogat otrevliga att man inte vet vad man ska ta sig till.

För intresserade - fick min glossybox nu och är SÅ nöjd!

Jag har inte öppnat min ännu för jag skulle tvinga mig själv att skriva arbete. Går sådär. Har skrivit ungefär 3 meningar. Dåliga sådana.

Så ska snart äta mat(eller ja, rostade mackor med smör. Och nyponsoppa :p) och öppna min jäkla box. Och skriva mitt arbete i panik på fredag morgon. Heja mig.

*kl*

Hej alla, här var det längesen jag skrev men jag brukar tjuvläsa här på jobbet när jag har tråkigt. ;)

Jag gav upp det där med nätdejting efter min senaste katastrof (vi träffades några gånger, allting gick jättebra och vi bestämmer ännu en träff - och då försvinner karln helt. Svarar inte på sms, ingenting. Sen helt plötsligt dök han upp igen sådär 3-4 mån senare och ville ses. Eh, nej tack..) men gick med nu igen efter lite tjat från mina vänner. Nåväl, so far so good. Tills mannen ovan (han som försvann) börjar ta kontakt med mig igen och vill ses igen. Så nu har jag spenderat halva eftermiddagen med att klaga av mig hos en vän och insett återigen att det finns ingen vettig person av det manliga könet häromkring och därmed också insett att nätdejting suger. Nu är den mannen blockad på dejtingsidan, på FB och numret är raderat sedan länge.

Började även prata med en annan kille på dejtingsidan, allting gick bra tills han ville ses. Han ville att vi skulle träffas ensamma i hans stuga mitt ute i ingenstans, kolla film och åka bil. Det blev ett nej tack där med.

Så nu bakar jag lussebullar istället och fönstershoppar på nätet, det blir farligt dyrt det här! :eek: :p Tur att man har häst istället, så man har någonting att fokusera på.

Ja, jag har också gett upp nätdejting, varenda gång jag loggar in så tycker jag bara att jag ser samma (tråkiga) människor som sist och de som skriver till en får mig bara att vilja gömma mig under en sten. Tror jag ska bli hästtant istället, mina hästar tar ju ändå upp all min vakna tid ungefär..

Örk vad trött jag också är på nätdejting. Orkar bara inte! Det är tråkigt att maila, det är tråkigt att läsa presentationer, jag blir alltid så besviken på alla värdelösa bilder eller bristen på bilder. Det ska va bilder på hus, hund, semester och allt möjligt... men inga bra bilder på personen i fråga? Snark.

Sen är det ungefär lika tråkigt med alla "Åh men du hittar nån när du minst anar det!" som svar på att jag vill vara singel. Det är ingen som utan anledning kastar sig över mig och tycker att det är helgerån att jag är singel, men om jag själv säger att jag vill vara singel så kommer uppmuntrande tillrop direkt att min drömkarl finns där ute.

Hästtant är min plan också. Har hittat en ny utbildning jag ska söka till inom hästbranschen nästa år och satsar fullt på min unghäst nu. Jobbet och stallet tar all min tid, men det gör inget. :p

Ja, jag är också sjukt trött på att den rätta kommer dyka upp när man minst anar det. Förmodligen inte, eftersom jag endera är på jobbet, i stallet eller hemma. Det skulle vara om någon hittade mig på jobbet för några andra ställen finns det inga potentiella personer direkt.
Sedan har jag också börjat fundera på om det ens finns någon som skulle funka med mig, jag är som sagt på jobbet eller i stallet typ hela tiden, hemma några timmar på kvällen bara. Har inte direkt tänkt sluta med hästarna.

Man får nog kompromissa lite båda två. :) Kan man inte tänka sig att kompromissa nånting alls så är nog en relation omöjlig, eller så kommer den att bli kort eller väldigt påfrestande.

Ja och det är där jag har börjat fundera på sistone. Vill jag behöva kompromissa bort något? De jag har haft förhållanden med förut har tyckt att jag borde sluta/minska ner/leja bort hästarna. Vilket har lett till massor med stress hos mig som har försökt kompromissa då genom att skynda mig och sånt.
Jag börjar känna att jag är nog för gammal för att ändra på mig, jag är som jag är. :p Om det då betyder att jag bara får leva med mig själv så får jag väl göra det då.

Ja och det är där jag har börjat fundera på sistone. Vill jag behöva kompromissa bort något?

Fast jag skulle inte vilja påstå att det handlar om att behöva kompromissa bort något. Känner man så är nog inte förhållandet rätt, utan det handlar väl mer av vad man vill ha istället, att kompromissa för något.

Sen finns det ju alltid killar som också har tidskrävande hobbys. ;)

Kl

Är så nöjd med nyårsklänningen (och de andra två klänningarna!). Lite osäker på stilettosarna som jag beställde dock. De är väldigt snygga, men det är verkligen superstilettklack. Höga och smala. Jag vill gärna ha klackar som åtminstone är bredare än mitt ringfinger. Jag ska ju ha dem inomhus och det känns som att det kan bli så jäkla halt mot golven. Aaapa!

Men är väldigt glad då min bästa vän i Schweiz ringde igår! Vi är upptagna båda två och pratar typ aldrig i telefon längre. Men igår så pratade vi i en timme, och jag ska åka och hälsa på honom i början av nästa år!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 228
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka