Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Se där, bra att nån har koll ;) ännu en anledning att styra nosen mot Göteborg snart då!

kl

Det är min firarfödelsedag idag och jag väcktes av det här:

44d5d2bc599f11e3b5380add44b2d0a4_8.jpg

Vad hände med varningstexten?!

KL på mig själv

Idag har jag och herr häst hoppat p&j, ingen felfri runda men jag är VÄLDIGT nöjd ändå! Han var någorlunda lugn och lyssnade någorlunda bra, och vi hade framförallt väldigt roligt ihop!

Va härligt att det gick bra ändå :) Bra träning!!

Själv är jag sjuk igen :( Har känt av det hela helgen, men inte velat erkänna att jag är sjuk, men nu har jag sjukanmölt mig för imorgon iaf...

Jag höll på att skriva; ingen aning, men så kom jag på att lite vet jag ju iaf :p

Verkar vara en normal, trevlig kille, lite hobbymusiker med bra jobb o vettiga åsikter det jag märkt hittills. Så vi får väl se hur det verkar IRL också.

Ja just, han har redan erbjudit sig att hjälpa till att mocka.. :p

Men vad roligt! Hoppas ni får en trevlig träff. :)

KL

Alltså. Jag vet inte om man kan vara mer klumpig än vad jag är?
Just nu har jag en bula och rött märke/blåmärke över ögonbrynet. Det är tur att det ser lite ut som en röd finne så ingen har frågat mig vad jag gjort. Något säger mig att "Jag gick in i en dörr" bara skapar fler (kanske inte så bra) frågetecken..?

Detta är ej första gången jag gått in i en dörr, och då är det inte en ens stängda dörrar... utan kortsidan på öppna dörrar... Fy fan vilken smäll det blev igår, katten flög iväg i ett annat rum för den blev så rädd. HEJA MIG.

Alltså DUU! DUUU! De där glasgrejerna med hål i som du skrev om i din blogg i början av november (5, för att vara exakt). Vad ÄR det för nåt? Kan inte för mitt liv klura ut vad det är.

Haha, McFlurry hann före. Men det är "flower frogs" och används för att göra blomsterarrangemang. Man kan då använda ett fat istället för vas och ändå ha stående blommor. :) Det finns även "fakirbäddar" med spikar och botten i metall, så man spetsar snittblommor och ställer i ett fat eller vad man vill.

Men så fiffigt! Har ett minne av att jag har sett såna hemma när jag var liten, kul att veta vad det var! :)

Och fortfarande mycket missnöjd med kundtjänsten på Glossybox. Fick ett sms i torsdags med kollinummer, men posten har inte mottagit något paket (utan endast informationen). Och nu finns inte novemberboxen kvar på min sida?

På tal om paket så borde min julklapp komma idag! Och paketet från asos också (tycker jag :angel: ).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur