Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Jag vet inte, bara en som jag tycker är fin och som jag vill ha. Var lite inne på en mindre axelremsväska från MK. Men sen blev jag kär i en från DvF med stora grafiska tryck på. Ska titta ordentligt sen när jag är klar med uppsatsen. Vilket idag inte känns som i detta tidevarv.

Jag har väl EGENTLIGEN inte pengarna, eftersom jag har häst och är student. Men jag är också en människa som är enkel att motivera med materiella belöningar. Sedan är det inte alltid som jag "löser in" mina belöningar. Men jag måste veta att jag kan om jag känner mig värd det i slutet :p

Jag både kan och ska få halva betalt i födelsedagspresent (jag fyllde år i juni).

Mina argument är rätt fattiga. Även fast jag bara är 50% smålänning så är jag 100% snålänning. :meh:

Så! Nu har jag beställt en bok till sambons mor ("Hatties liv") och så kanske det blev en till mig, "De glömda kvinnornas röst : Doktor Denis Mukwege och kampen för människovärde i krigets Kongo". Men min kostade faktiskt bara 48 kronor.

Har ingen aning om det är något sambons mor kommer att uppskatta, men jag hoppas det. Har inte läst den själv (men vill gärna göra det), men den ska vara skriven på ett unikt sätt och har fått väldigt bra betyg :)

Alltså blir så TRÖTT på hon som säger "För mig så är det helt okej att mamma ger en del av arvet till hjärtforskning" i reklamen.

Liksom... Ja?

Du resonerar fel! Jag ska lära dig hur man resonerar. Som i mitt fall, jag har just nu inte pengar till att köpa en massa nödvändiga saker. MEN! Eftersom jag sålde hästen i höstas har jag sparat flera tusenlappar i månaden, som jag självklart kan lägga på nåt till mig själv nu när jag inte har häst! :D

Alltså det är en kvinna på Efter Tio som har så SJUKT snygga örhängen. Hur gör man?

Det låter ändå snäppet bättre än "Ge de här tillskotten till dina barn för att öka hjärnkapaciteten och göra dem smarta!" :meh:

Något som är precis lika fruktansvärt dåligt som Postkodlingo är Stargate SG-1.

Liksom KOM IGEN! Kära Tv 6, folk som pluggar behöver något BRA att titta på. Typ Seinfeld.

Sexan har hopplöst dåliga program dagtid, tyvärr. Hopplöst när man är hemma och vill se nåt kul.

Alltså, hur uppfostrar man en pappa? Satt och fick lite märkesväskor på tal förut och efter en stund när ämnet var bytt kläcker människan "Skulle du vilja ha ett par märkessolglasögon?" varpå jag svarade "Nja, känner inget behov av det, vadå då?"
"I så fall hade jag kunnat sponsra dig med ett par."
"..... O_o Men... En väska istället?"
"Nej, det får du ingen!"

VAD I HELSIKE ÄR SKILLNADEN OM JAG FÅR ETT PAR SOLGLASÖGON ELLER EN VÄSKA OM DET HANDLAR OM SAMMA PRIS?!

MEN!!! Solglasögon går ju dessutom sönder hur lätt som helst, och de är enkla att glömma!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10