Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag vet inte, bara en som jag tycker är fin och som jag vill ha. Var lite inne på en mindre axelremsväska från MK. Men sen blev jag kär i en från DvF med stora grafiska tryck på. Ska titta ordentligt sen när jag är klar med uppsatsen. Vilket idag inte känns som i detta tidevarv.
Jag har väl EGENTLIGEN inte pengarna, eftersom jag har häst och är student. Men jag är också en människa som är enkel att motivera med materiella belöningar. Sedan är det inte alltid som jag "löser in" mina belöningar. Men jag måste veta att jag kan om jag känner mig värd det i slutet
Så! Nu har jag beställt en bok till sambons mor ("Hatties liv") och så kanske det blev en till mig, "De glömda kvinnornas röst : Doktor Denis Mukwege och kampen för människovärde i krigets Kongo". Men min kostade faktiskt bara 48 kronor.
Har ingen aning om det är något sambons mor kommer att uppskatta, men jag hoppas det. Har inte läst den själv (men vill gärna göra det), men den ska vara skriven på ett unikt sätt och har fått väldigt bra betyg
Du resonerar fel! Jag ska lära dig hur man resonerar. Som i mitt fall, jag har just nu inte pengar till att köpa en massa nödvändiga saker. MEN! Eftersom jag sålde hästen i höstas har jag sparat flera tusenlappar i månaden, som jag självklart kan lägga på nåt till mig själv nu när jag inte har häst!
Alltså, hur uppfostrar man en pappa? Satt och fick lite märkesväskor på tal förut och efter en stund när ämnet var bytt kläcker människan "Skulle du vilja ha ett par märkessolglasögon?" varpå jag svarade "Nja, känner inget behov av det, vadå då?"
"I så fall hade jag kunnat sponsra dig med ett par."
"..... Men... En väska istället?"
"Nej, det får du ingen!"
VAD I HELSIKE ÄR SKILLNADEN OM JAG FÅR ETT PAR SOLGLASÖGON ELLER EN VÄSKA OM DET HANDLAR OM SAMMA PRIS?!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.