Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Tack, det är riktigt fint faktiskt. :) Sjukt bra bilder för övrigt! Helt klart användbara.

kl

Björnen har äntligen lärt sig att sova i sängen med oss. Nackdelen är att han också har lärt sig att om man kliver runt i ansiktet på matte/husse så kommer personen i fråga att VAKNA. Och då kan ju personen i fråga mysa lite med en, för att sedan ge upp sin plats så att BJÖRNEN kan få sova just precis där. För det ser ju så MYSIGT ut på den platsen!

Han väger 15 kilo nu. Det ska på 45 kilo till. En vacker dag kommer han att ha ihjäl mig.

Hahaha underbart! Min förra hund lärde sig att om man la sig innanför matte i sängen, kunde man spjärna emot med tassarna mot väggen och trycka ut matte till sängkanten så fick man MASSOR med plats..! De är underbara de där djuren. :love:

Hahaha underbart! Min förra hund lärde sig att om man la sig innanför matte i sängen, kunde man spjärna emot med tassarna mot väggen och trycka ut matte till sängkanten så fick man MASSOR med plats..!

:rofl:

Man får inte va dum, då kan man bli som Hedlund :D

Alltså, reklamlåten till Merci (chokladen). KAN VI PRATA LITE OM DEN?

"Du är fjärilen som färgar mitt liiiiv"

O_o
:meh:
:cautious:
:crazy:
:mad:
:nailbiting:
:banghead:

(fortsättning kommer i nästa inlägg)

:wtf:
:yuck:
:eek:
:arghh:
:rage:
:down:

28655_900.jpg

Rage-why.png

Alltså, åh.
Julgrisen berättade ju om sina fina helg(som lät så fantastisk för övrigt!) så nu vill jag berätta om min fina dag!

Jag hade tenta i morse, som nog gick bra. Sen en jätteintressant lektion om hatbrott. Efter det lite plugg och skvaller med fina klasskompisar.
Sen hade vi skyttelektion där jag sköt mig till ett Vg i hela kursen!! Helt sjukt! :D
Sen åkte jag hem till mamma där jag fått köttbullar&potatis&sås och nu står lussekatterna i ugnen och vi ser på Bonde söker fru.
Dessutom fick jag precis veta vem som blir man handledare i vår och jag tror att jag vet vem han är och är det han så gillade jag honom jättemycket på min praktik. Så jäkla bra dag! :D :D

Är avis på skyttelektionerna, låter jättespännande! Och grattis grattis till superbra skjutet! :) :up:

Själv har jag äntligen duschat, det gjorde min dag. :D Har inte fått duscha sedan operationen i måndags och jag har ju inte kunnat böja mig framåt för att bara tvätta håret heller. Nu är jag ren och väldoftande igen och mycket glad för det lilla! :laugh:
Sen så har jag även köpt ett getskinn idag är så himla glad över det, samt fyndat en eldkorg med grillgaller som jag ska ha i trädgården. Verkligen superfynd! Nån mer som är glad över getskinnet är kissekatten, hon tokälskar det.

Åh, låter som en sjukt bra dag! Grattis till skjutandet, tänk så nervös du var inför det i början!

Låter som en riktigt fin dag, och grattis till vg!
Och håller med Chili om att det låter så jäkla spännande med skyttelektionerna!

kl

Jag drömde att vi hade singeltrådsträff i Singapore. Det var mycket trevligt! Dock såg alla statyer och monument ut som något från Avatar. Det var lite märkligt.

Åh, grattis! Minns också hur nervös du var i början, måste säga att det känns sjukt bra att ha en kompis som vet hur man hanterar en puffra. Just in case liksom, pax för att hänga med dig vid kommande zombieapokalyps :D

Jag hatar fortfarande min uppsats och vill mest gråta i en grop. Dessutom är jag sur för att jag har NOLL julkänsla, det är liksom lucia imorgon och dagarna tickar på och JAG KÄNNER DET INTE! Hoppas att jag kan akutboosta lite jul när första inlämningen är gjord. Och hästen får bara nödvändigaste uppmärksamheten just nu, han är nog redigt trött på att bli motionerad av Herr Gåman. Ska ta tag i det också, nästa vecka... samma sak med maten, orkar inte laga mat just nu. Har nog aldrig handlat så mycket halvfabrikat som nu, allt om inte lagar sig självt i en micro eller på under 5 min fick typ inte följa med hem. Åååh, jag vill ha tillbaka mitt liv. Hatar SPSS också för övrigt, om jag nu ska fortsätta gruffa över saker och ting. Och det faktum att jag antagligen är världens i särklass tristaste fästmö just nu.

Känner mig som ett vandrande litet surkart just nu. Och drar mig för att ta tag i att räkna ut korrelationerna eftersom jag inte fattar hur jag ska göra och bara känner mig så dum :(

Och ni andra tre: Tack! Det känns verkligen sjukt bra! Precis som ni säger tyckte jag ju att det var jätteotäckt i början men nu är det bara kul! Fick dessutom beröm för mina snabba magasinsbyten så det känns ju kul! Fixar lätt att zombies Undret ;)

Du, det är helt okej att vara surkart! Uppsatser är inga roliga och lära grejer så jag förstår att livet känns lite sisådär stundtals. Det är helt okej att äta lite mindre bra en period och hästen klarar sig.
Du är skitduktig och kommer snart kunna se slutet!
Kram!

Jag tror det är meningen att man ska känna sig dum när man skriver uppsats (iaf sin första). Det är min vetenskapliga teori. ;)

Med det här vädret känner inte jag heller julen så du är inte ensam. Men passa på att tända lite ljus om kvällen och ta en kopp gott te. Straffa inte dig själv för att du är stressad!

Skickar en peppkram jag med!

Sleepan har rätt i när hon säger att det är okej att äta lite mindre bra en period och att hästen klarar sig. Men jag tror att flera kan skriva under på att du är klok och fantastiskt driftig, så även om det känns trögt nu så är jag helt säker på att det kommer att gå vägen och att du kommer att klara det hela med bravur!

Lägg till lite mentalt instabil också, nu började jag gråta för att ni är så gulliga allihopa :love:

Om inte annat så är det väldigt bra träning för mitt inre kontrollfreak att släppa vissa delar och låta dem gå på sparlåga, och se att det faktiskt går ändå. Nu ska jag återgå till SPSS och se om jag kan skapa något mer konstruktivt än färgglada och fina staplar (som inte visar något vettigt alls :angel: ).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 579
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka