Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det känns väldigt häftigt och jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt! För ganska så precis ett år sedan så bestämde jag mig för att sluta upp med mitt destruktiva beteende, ta tag i ätstörningarna och flytta till Sverige och skaffa en HUND. Och nu är han här
Åh har redan sommarjobbsångest.
Åh har redan sommarjobbsångest.
Det är ju faktiskt förbannat bra! Jag har lite samma mål nu, själv, fast utan ätstörningar och mer allmänt "ta tag i mitt liv". Nu har jag haft mitt roliga, nu ska det (förhoppningsvis) bli plugg, körkort och sen är målet en hund för mig med, när jag tagit mig långt nog och har ett liv som fungerar för det (dvs i första hand har ett HEM). Och jag är sååå vansinnigt taggad för att ta mig dit.
Jag har lite sommarsemesterångest! Hur gör man när man är ledig? I FLERA VECKOR? Är nybörjare på detta!
Jag har lite sommarsemesterångest! Hur gör man när man är ledig? I FLERA VECKOR? Är nybörjare på detta!
Nej, snälla sluta! Då måste jag också ha det! Och jag har fullt upp med min C-uppsatsångest!
Men det känns väldigt häftigt och jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt! För ganska så precis ett år sedan så bestämde jag mig för att sluta upp med mitt destruktiva beteende, ta tag i ätstörningarna och flytta till Sverige och skaffa en HUND. Och nu är han här
Åh det låter jättebra!!
Jag måste också ta tag i körkort, men det är ju dyrt och så verkar det vara skitläskigt att köra bil, så motivationen är obefintlig.
Att skaffa hund låter som en utmärkt idé!
Hur är det nu, bor du i dina föräldrars lägenhet (i Sverige alltså)?