Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Jag har tydligen en IDIOT till granne som väsnas en massa i trapphuset med sin cykel. Jag hörde ljuden och sprang mot dörren i tron om att det var mitt paket. Åh, sorgen.

Försändelsen transporteras
Lastad på bil, utkörning påbörjad
Beräknat leveransdatum är 2013-11-26 före kl 16:00

Alltså vill inte vara den som är den men TIK TOK POSTEN, TIK TOK!

Annars är det mest äldre par. Det är väldigt skönt.

Här bor också mest äldre vilket är tur. Här är seriöst tunna väggar - jag tror ibland att sambon fått sms för jag hör sms-vibration... men då brukar det alltså vara grannens telefon jag hör! Så är tacksam att här inte bor massa barnfamiljer och sånt. Det enda vi får stå ut med är att närmsta grannen (gammal ensam farbror) tittar på TV varje kväll till 23.30 och hans TV står mot samma vägg vår säng står mot ... men mycket hellre TV-ljud än sexljud :D

yllva - Alltså jag förstår verkligen hur jobbigt och obekvämt det måste kännas! Jag hade nog varit så feg (svensk) att jag bara lämnat en anonym lapp haha :D Hade dock varit "roligt" att få uppleva det en kväll då min sambo är den mest pryda människan jag någonsin träffat, han hade dött genantdöden :laugh:

Jaulgreis - NU ÄR DET BARA 45 MIN TILLS KLOCKAN ÄR 16!!!

Och paketet är inte här än?!?!?!??! Ska stämma de jävlarna om det inte kommer idag!

Och måste installera en ramp till trappan (vi bor typ en halv trappa upp) för jag får så himla ont i handlederna av att bära björndjuret 200 gånger per dag.

Alltså varför kommer det aldrig? :(

Sist jag beställde (med express) så gick paketet till utdelningsstället för att det "inte hade gått att nå mottagaren". Klart som KORVSPAD att det inte går att nå mottagaren om man inte FÖRSÖKER!

Okej. Erkänner att jag går runt i för stora mjukisbyxor hela dagarna.
Och det är HEMSKT för man känner sig så tradig. Men de är så stora att om jag blir oinspirerad eller uttråkad så kan jag dra dem över axlarna. Och det tycker jag är kul!

Jag ser ju lite fram emot att få ge igen nån dag. Synd bara att det går lite trögt på den fronten :p

Bor du i hus med portkod som inte posten/den som levererar har tillgång till (alternativt att den generella koden inte finns inlagd) så kommer de ju inte in och kan leverera. Kan ju vara något sådant som hänt den gången paketet inte delades ut.
Jag har jobbat med paketutdelning och ibland funkade inte den generella koden, det stod ingen annan portkod på adresslappen och inget telefonnummer, alternativt så svarade ingen. Då får man ju ta med paketet tillbaka och så skickas det ut avi med brevbäraren (för den som lämnar brev i området har ju oftast koden/nyckel etc).

Nu har pakethelvetet åkt till Veddesta för att "porten var låst och mottagaren ej gick att nå". Vad MÄRKLIGT med tanke på att porten har varit öppen hela dagen. Skitdag!!!

Är också allmänt ledsen pga "vännen". Det är min födelsedag imorgon och vi har en rätt fast tradition när det kommer till födelsedagar. Och nu när vi äntligen bor i samma land (och stad!) så blev det så här istället.

Bajsapa.

Men vilket bajs rent ut av! Du måste ju ringa och klaga?!

Ang kompisen vet jag inte vad jag ska skriva mer än kram!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, VÄRLDENS BÄSTA GOTLANDSGRIS!! :D

Ring dem och klaga, säg att du ska ha ditt paket IDAG för att du fyller år och se till att bli uppvaktad av både stora och lilla björn så din dag blir helt fantastisk. Kram!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 572
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 751
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 219
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10
  • Valp 2025