Sv: Singeltråden 53
Du kunde hoppat upp på hans rygg och följt med honom bort i natten?
Ja men visst är det jättesvårt!! Jag har också missat lektionerna i hur det går till. Men om jag wingar åt dig så kanske det går bra? Två fel brukar ju bli ett rätt, typ? Fast jag kan iofs inte komma på att det gick något vidare med ragg den enda gången jag var med dig ute i jönköping så det kanske inte funkar ändå?
Jag veeeeet, jag är så himla ELAK! Men jag fattade inte att han raggade förrän det var för sent Åhhhh, du får inte ta Lården ifrån mig
Han gick ju hem, så det var svårt att plocka upp tråden igen Äsch, det gjorde inte så mycket, det var bara kul med lite uppmärksamhet .
Du kunde hoppat upp på hans rygg och följt med honom bort i natten?
Det blir ett crew som inkluderar mig och dig. Heddan kan intyga att jag också är en ganska crappy wingman! Det är ju svårt?! Jag besitter verkligen inte de sociala färdigheterna som krävs, det är en lektion som gått mig förbi.
Ja men visst är det jättesvårt!! Jag har också missat lektionerna i hur det går till. Men om jag wingar åt dig så kanske det går bra? Två fel brukar ju bli ett rätt, typ? Fast jag kan iofs inte komma på att det gick något vidare med ragg den enda gången jag var med dig ute i jönköping så det kanske inte funkar ändå?
NÄJ, sabbade du hennes ragg??? Det är typ OLAGLIGT!
Lårdo: Flytta hit! Jag skulle aldrig sabba dina ragg!
Jag veeeeet, jag är så himla ELAK! Men jag fattade inte att han raggade förrän det var för sent Åhhhh, du får inte ta Lården ifrån mig