Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Han gick ju hem, så det var svårt att plocka upp tråden igen ;) Äsch, det gjorde inte så mycket, det var bara kul med lite uppmärksamhet :).

Du kunde hoppat upp på hans rygg och följt med honom bort i natten? :D

Det blir ett crew som inkluderar mig och dig. ;) Heddan kan intyga att jag också är en ganska crappy wingman! Det är ju svårt?! Jag besitter verkligen inte de sociala färdigheterna som krävs, det är en lektion som gått mig förbi.

Ja men visst är det jättesvårt!! Jag har också missat lektionerna i hur det går till. Men om jag wingar åt dig så kanske det går bra? Två fel brukar ju bli ett rätt, typ? Fast jag kan iofs inte komma på att det gick något vidare med ragg den enda gången jag var med dig ute i jönköping så det kanske inte funkar ändå? :)

NÄJ, sabbade du hennes ragg??? Det är typ OLAGLIGT!

Lårdo: Flytta hit! Jag skulle aldrig sabba dina ragg!

Jag veeeeet, jag är så himla ELAK! :( Men jag fattade inte att han raggade förrän det var för sent :cry: Åhhhh, du får inte ta Lården ifrån mig :cry:

Pff! Inget fel på dig alls. Eller nån annan i denna tråd!
Jag hade varit singel i lite mer än 3,5 år innan det plötsligt bara hände. Jag känner igen den där känslan av att det måste vara något fel på en... Jag var ju själv tvärsäker att det var något fel på mig, som aldrig klickade med någon medan alla andra köpte hus och förlovade sig och fick barn på löpande band.... Men om det är nåt fel på mig så är det väl det på engelsmannen med eftersom han trots allt verkar vilja vara med mig :p
Egentligen var det lite av en slump att vi träffades - normalt sett sökte jag inte efter folk som bodde så långt bort. Men eftersom jag och mamma skulle till Stockholm en helg förra sommaren kikade jag runt lite på HP om det fanns nåt intressant där, ifall det skulle bli tid över... Vi sågs ju aldrig då, men fortsatte vara vänner på fb. Och till slut kände jag bara att jag inte kunde vänta längre! Jag minns hur ni pushade mig innan jul att jag skulle skriva till honom :D

Idag är jag dock själv hemma, han är på en grej med jobbet. Har hunnit fika med en kompis och hyrt film som jag nu har sett på och nu vet jag inte vad jag ska göra mer... :confused:

Senast ändrad:

Normalt sett hade jag kunnat gå och lägga mig snart men hann med en powernap idag efter jobbet så nu är jag inte så värst trött... :p

Men jag fattade ju inte att han gått förrän jag pratat klart med dig, så jag såg ju inte vart han tog vägen! Jag missade chansen att skugga.

Och HUR MISSADE DU att han raggade? Till och med jag fattade det, och jag är typ blind när det gäller sånt! :D

Jag tar henne ifrån dig som straff! Och som belöning (till mig)!

Du får aaaaaaaldrig göra om det! Det är olagligt!

Men jag fattade ju inte att han gått förrän jag pratat klart med dig, så jag såg ju inte vart han tog vägen! Jag missade chansen att skugga.

Och HUR MISSADE DU att han raggade? Till och med jag fattade det, och jag är typ blind när det gäller sånt! :D
Åååååh nu blir jag SÅ upprörd! Killa, vad har du gjort???! Man får inte sabba ragg!!

Jag lär gå och lägga mig när detta avsnittet är slut! Är skittrött egentligen, varit en kaosartad vecka.

Vad tittar du på?
Jag har varit skittrött hela veckan, har varit rätt körigt här med. Men just ikväll är jag lite piggare typiskt nog :p

Dagens fråga! Pratar han svenska eller pratar ni bara engelska? :)

Jag korkade för övrigt upp vin och det är SÅ gott. Rosa bubbel. :D

Vi har i stort sett bara pratat svenska med varandra sen vi träffades! :) Han har bott här i typ 5½ år och talar flytande svenska.

Fyyyy vad äckligt! Några såna får inte peta på min Lårdo!

Förhäxad :D

Jag har det körigt hemma med, eller ja, svårt att förklara. Men det är mycket som händer just nu, så man blir trött...

Chili: Åh, kom hit med lite vin till mig med!

Ja nu har jag ju redan korkat upp så det blir ju svårt, men det finns kvar till dig med :d

Ah! Själv håller jag på att gå igenom säsongerna med Sabrina - tonårshäxan :D Kanske får bli ett avsnitt nu. Har inget vettigt att göra!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 256
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 598
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka