Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Han har bott här ett tag... Hans mamma säger att han numera pratar engelska med en svensk brytning :D
Lite vin hade suttit fint! Och framför allt med vinsällskap! :d

Mendå. Jag får väl ta vinet imorgon istället!

Evvan: Gamla serier is the shit! Jag har "bara" typ 3,5 säsonger kvar :p

I dare you, snygging, kom till Estocolmo and I shall find you some nice kandidados!

Vi får ta det där vineriet nån gång längre fram! :) Då dricker vi Black Towers rosa bubbel!

Stör ihjäl mig på mina ögon ikväll, nånting som irriterar så allt har varit delvis suddigt i några timmar nu. Irriterat. Skaver. Blöh. Jättevarmt är det också! Överväger att slå på luftvärmepumpen igen som bestämt sig för att bara blåsa kalluft...

Men JA!

Som fan!

Ps. Innan dess också om du vill. Ds

Fast där kan du ju liksom inte riktigt påstå att du kan gå i god för att han är en bättre kandidat, du har ju liksom inte träffat honom? :p

Jag ska snärja henne med vackra män och goda drinkar så att hon aldrig lämnar mig! Moahahaha!

Men detta är faktiskt finemang! Nu har jag några månader på mig att försöka vaska fram nån riktigt bra!

Näe, det är sant men jag introducerade iaf honom ;)

Och det är liiiite längre till ståckhålm än till norra delen av Halland :D

Det är ju ändå rimligt, bättre med en som inte vill träffa mig längre (ja, det är mitt fel) än någon som står precis framför mig, visst? Redan de gamla grekerna brukade säga så. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 256
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 598
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka