Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Ja dem ringde mig i tordags och frågade om jag fortfarande var intresserad (lämnat in sen anmälan) och jag svarade Ja och Ja det känns faktiskt otroligt bra.Jag vill ju jobba med barn:).
Får hoppas att csn godkänner min ansökan nu bara.
Sen måste jag hitta ett annat extra jobb eller liknande.Har underbara arbetskamrater men trivs verkligen inte annars.

Jag är också himla trötter... Men jag har hållit igång rätt bra idag så inte så konstigt kanske. Tittade ner på Huskvarna marknad med pappa och syster med bebis. Sen promenerade jag hem och rensade det sista ur garderoben. Åkte och slängde 12 kassar med kläder och 2 med skor i insamlingen. Åkte och lämnade böcker på biblioteket. Åkte sen och tvättade bilen och dammsög den och nu är jag hemma. Borde dammsuga och måste bädda sängen men gaah. Trött nu. Vill bara ligga i soffan och glo på film.

Eller hur! :D Skrattade orimligt mycket när jag hörde den första gången!

Evvan: Vilken produktiv dag du haft! Imponerad.

Jag har varit rätt effektiv idag :D
Tog itu med lägenheten också medan jag var igång. Dammsög, moppade golven, bytte lakan och städade badrummet. Sen blev det soffan :p Lite trött men skönt att få allt gjort! Och jag har druckit cola. Tyckte jag förtjänade det :D
Imorgon ska jag se vad mer jag kan rensa ut. Jag vet att jag har ett gäng kondomer liggande som någon kan få vid intresse :D (seriöst, jag kommer inte använda dem innan de blir för gamla!)

addan: Häftigt att åka motorcykel, det har jag aldrig gjort! :)

*KL*

Alltså förlåt för det här inhoppet (igen) men jag fick den här HP-profilen mailad till mig idag. Vilken sensationellt trevlig man! Ingen som är sugen? Lårdo, kanske? Jag blir så blixtkär att jag vill dumpa min kille och kasta mig på den här pärlan!

Obs! Har pluggat på KTH! Obs!

Låt mig klargöra en sak. Jag dras inte till typiska medelsvensson-tjejer vilket innebär: tråkig, stel, tillbakdragen, dömande, kan inte vara avslappnad samt konflikträdd. Är du inte en typisk medelsvensson med ovanstående beskrivning, går det bra att skriva, annars så föredrar jag utländska tjejer från Södra Europa samt Mellanöstern. Svarta/asiatiska kvinnor attraheras jag inte av, sorry.

Gillar du följande kille ?

* Ringer dig på morgonen och säger godmorgon
* Springer mitt i natten för att köpa godis
* Sätter dina behov före sina egna
* Svarar "ja" till allt du säger
* Säger inte när du har gjort fel
* Ifrågasätter inte dig/är naiv
* Känslig
* Vill vara med dig hela tiden
* Spelar Data-spel jämt
* Vill bara ligga hemma och titta på film
* Ger dig komplimanger hela tiden
* Skämmer bort dig med presenter

.................Då är det inte mig du söker.

Jag är en mycket självständig man och behöver mycket egen tid, har pluggat på KTH och har höga ambitioner. Därför även mycket kräsen angående hur en kvinna ska vara som person. Eftersom jag är självständig samt varit singel en längre tid, har jag egentligen inte så stora behov av att vara i en relation. Gick med denna sidan för att det är lättare/snabbare att sålla bort personer än i verkligheten och får se hur det utvecklar sig.

Vill du vara med en man som ger dig ett mycket rakt/ärligt svar även om svaret inte är kul att höra eller ett svar som ger dig tillfredsställelse "för att det låter bra" ? Om du väljer det senare, är jag inte rätt man.

Ha nu en fortsatt trevlig dag.

/Elias

Snacka om att alla svarta och asiatiska tjejer gråter sig till sömns i natt!

Vilka minnen jag får tillbaka från min tid som nätdejtare :p Även om man undrade då vad det var för fel på folk så är det ju rätt roligt i efterhand... :D

Tror jag ska leta fram några gamla mail och köra en favorit i repris! Vet att jag har skrivit ut många av alla konstiga mail här men det var ju längesen :D

(har alltså inte min profil kvar, men några av de allra konstigaste mailen skickade jag vidare till dirtytalk!)
Prepare yourselves... :p

Efter åratal av misslyckade försök att ragga på nätet har jag insett min plats: som Internet-slav åt en tjej eller ett par. Med andra ord försöker jag få en plats i din MSN-lista och där fungera som någon slags användbar person som kan göra saker åt dig som du vill ha gjorda och inte orkar göra. Menar alltså inte att jag ska få något tillbaka för detta... har inga dolda avsikter. Det är bara den sorgliga sanningen att jag inte kan intressera någon tjej som partner och istället får försöka med detta. Hoppas du lägger till mig eller skriver din MSN privat till mig.

Rubrik: Är du sadist/skadeglad/bossig/dominant? :$
Om så är fallet, eller du bara är så ibland eller i vissa situationer, får du hemskt gärna lägga till mig på det som kallas "MSN": ..... (vänligen kopiera hela, för annars blir det fel), eller skriva din adress så jag kan lägga till dig. Jag vet inte riktigt själv vad jag menar... jag vill bara prata med en dominant/bossig/sadistisk/skadeglad tjej eftersom tanken på sådana människor attraherar mig väldigt mycket av någon anledning. Man behöver inte vara "ond" bara för att man är så. Hoppas du vill snacka med ett undergivet loserfetto på 25 bast som jag. (Och innan du svarar att jag ska pröva på DarkSide eller liknande så funkar det inte så, av anledningar som är för jobbiga att förklara här och nu, okej? Jag vill inte verka oförskämd, men måste vara bestämd på den punkten.)

Hej Sötnos! Hur mår du i vårsolen? Här har du iaf en charmig och glad kille. Intelligent men lite små galen ibland. Man lever ju bara en gång?! ;) Och livet blir inte roligare än man gör sig ... ;) Fick bara en vild och galen fantasi i huvudet ... skulle vilja servera på en tjejmiddag .... naken ... skratt ... ;)helt galet jag vet, men med massor av charm och glimten i ögat så ... vad tror du? ;) Låter det kul så hojta till ;) Puss

Hej.
No offence intended. Skickar det här mest bara för att lura in dig på min sida. Du behöver naturligtvis inte om du inte vill, och mest sannolikt finns det ändå inget för dig där. Men bara utifall att.

Det känns lite konstigt att dumpa sambon just nu, men för en sådan kille hade jag verkligen kunnat göra det! Jag menar, en sådan chans får en ju bara en gång i livet!!

KTH liksom :love:

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 256
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare