Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Jag känner väl i och för sig tvärtom - jag har absolut ingenting att se fram emot i höst. Insåg idag att jag kommer bli av med mitt andra jobb också, det på mässan, eftersom man måste ha en annan huvudsaklig sysselsättning för att få jobba där och det har jag ju inte längre. Så min höst kommer verkligen bli fattig.

Men det känns ändå skönt, jag klarar inte riktigt värmen och ser fram emot att kunna klä mig utan att svettas så fort jag går utanför dörren. Nu är jag liksom redo för höst och har ställt in mig lite på att det är dags.

Brööööl. Nu får jag för att jag klagade på vädret förut; jag måste gå hem ifrån jobbet idag och självklart börjar det regna lagom tills dess...

Ah, lagen om alltings jävlighet, den slår aldrig fel!

Baggisen: Usch så tråkig med hästen, även om det var skönt att det gick snabbt ändå.

kl
Jag har precis varit ute och sprungit, känner mig så sjukt duktig! Visserligen varken långt eller fort, men bara att komma iväg gjorde att jag känner mig ca bäst i världen.

Spring aidsloppet med mig! Första lördagen i oktober, man får välja mellan 5 och 10 km och anmälningsavgiften (120 kr eller valfritt högre belopp) går oavkortat till hiv-prevention i ett u-land (genom Unicef tror jag). Det går av stapeln i slottsskogen, jag tänkte knata runt 5 km för den goda sakens skull. Inte sprungit sedan maj.

5 km kanske jag faktiskt skulle klara. Inte helt säker på det dock, har som mest sprungit fyra och det var typ ett år sen.

Ja! Tack!

Sleepan; tenta schmenta! Säg att du måste utföra fältstudier i Göteborgs tuffare skogar? :D

Får göra det. Eller betala in och sen tvinga med mannen ut så får vi springa vårt egna lopp, eller något :p

Citat från sidan;

Spring , Spatsera, Jogga, Lunka, Gå, Hoppa, Hasa, Rulla, Halta, Vandra, Strosa...

Det spelar ingen roll hur du gör det - bara du gör det!

Då får du gärna bjuda in mig med dög jag tror iaf att jag är ledig den helgen.

Förresten..hade första skoldagen igår.Var ju lite nervöst mm men hann iaf prata med några.Är ju lite synd att man missar själva nollningen dock men jag hoppas att man kan få vänner ändå.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 256
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka