Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Joobbiiigt! Här är också den där känslan. Nämligen känslan av att åka två mil till postens utlämningsställe (när det finns ett i den här staden men ja...) och boken var inte där. Min bok känns å det grövsta borttappad.
Blöh. Tur det är höstmysigt iaf!

Älskar posten. De tappar bort väldigt mycket paket!

1887: Trist att det blev som det blev, men välkommen hit igen!

KL

Har varit på utflykt idag, ett steg närmare att berätta vad som är i görningen :D

Meeeehhhh! Spänningen är olidlig.

Och ja. Jag har nu reklamerat, hoppas Adlibiris får tillbaka boken var den än må vara (jag skulle inte bli drabbad oavsett, men jag gillar inte tanken på det hela ändå) och beställt en ny bok. Hoppas det går bättre nu.

Åh, vad irriterande! ;(
Hoppas inget är förstört!
+ Chilli

Blev så trött... Jag vet inte hur kinkig man ska vara? I vanliga fall är jag extremt obrydd av bäst före datum etc., och jag vara bara borta drygt en timma? Samtidigt kändes inte mjölken så kall längre, inte rumstempurerad heller, men inte kylskåpskall.

Åh, sånt är så irriterande. Onödiga irritationsmoment! Hoppas det löser sig snabbt.

Addan: SLUTA TEASA!

:p

Jag hade för övrigt vågat dricka mjölken osv. Jag har glömt mjölk framme ett par gånger, och har aldrig blivit dålig av att dricka den efter det!

*KL*

Alltså förlåt för det här inhoppet (igen) men jag fick den här HP-profilen mailad till mig idag. Vilken sensationellt trevlig man! Ingen som är sugen? Lårdo, kanske? Jag blir så blixtkär att jag vill dumpa min kille och kasta mig på den här pärlan!

Obs! Har pluggat på KTH! Obs!

Men hur är det möjligt att en sån kille fortfarande är singel.....?!
:meh:

Mjölk märks ju tydligt om den är dålig så lukta och smaka, så får du se. :) Har haft ute mjölk ofta och länge (typ långfrukost, eller glömd på bänken...) och det är aldrig nåt problem! Annars, värm mjölken lite om du är osäker. Dålig mjölk blir klumpig direkt om den blivit skämd.

KL

Imorn får jag åka hem! En hel helg :love: Hem och kratta skräp i trädgården, hem och måla, hem och klappa världens bästa katt :love:

Nooo, vad tråkigt! :(
Säger som dom andra att det var ändå starkt gjort av dig att ta beslutet och hoppas att det fortfarande känns bra om ett tag!

KL

Jag är på att springa/lunka/gå! Verkar vara ledig den helgen :) Har inte sprungit en enda gång sen jag flyttade eftersom dom håller på att renovera mitt badrum så har ingen dusch = meckigt att ut och springa när man dessutom måste planera tur till badhuset :p.

Och vet ni... jag har gått med i badoo. Mycket konstiga människor än så länge men också några mindre konstiga ;) To be continued...

Knapp

Cykelklubben ska åka till Mallis i april och cykla en vecka. Nu sitter jag och funderar på om jag ska följa. Jag vill men jag undrar om det är värt det. Ångest!!!

Ah, smart tricks! :) Nu är det zoyamjölk, gör det skillnad kanske?

Yllva: yay! Det vore sjukt kul om vi var några stycken!

Och jag räknst med och älskar att du sköter dejtandet i tråden ;) :D. Heja!

Men hur är det möjligt att en sån kille fortfarande är singel.....?!
:meh:
Årtusendets mysterium.

Han är nog inte singel länge till dock (om han inte väljer att vara det, han är ju trots all väldigt kräsen) av svaren i den här tråden att döma!

Mumsigt det låter.
Blir han odräglig får du hälla din sura mjölk över honom.

Jag hade för övrigt inte slängt den.
Dessutom - jag vill träffas igen. Snart!

Jag snaskar gärna på hans myspinne innan det är dags att vuxengosa, om du förstår vad jag menar.

Jag snaskar gärna på hans myspinne innan det är dags att vuxengosa, om du förstår vad jag menar.

Åh jösses, otäcka kvinna. HAHAHA.
Familjeliv. :love:

Och jaa, vi får styra upp att!
Typ om du inte ska jobba nästa helg? Jag har för avsikt att vara i Götet och gå på kalas då som läget ser ut! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 256
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka